افزایش درخواست صدور کارت هوشمند سوخت المثنی

مدیرکل پست پیشتاز گفت: تا کنون 430 هزار نفر در کشور با مراجعه به دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت، متقاضی دریافت کارت سوخت المثنی شده اند.

افشین احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار شانا همچنین از تحویل 22 هزار کارت سوخت المثنی از شرکت مخابرات راه دور ایران در شیراز خبر داد و گفت: ظرف دو روز آینده این تعداد کارت توزیع و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به درخواست صدور 430 هزار کارت هوشمند سوخت المثنی ادامه داد: از این میزان، تاکنون 210 هزار کارت سوخت المثنی تحویل متقاضیان شده و از فردا نیز کار توزیع 22 هزار کارت سوخت المثنی آغاز و ظرف دو روز به متقاضیان تحویل خواهد شد.

احمدزاده همچنین با اشاره به میزان توزیع سراسری کارت هوشمند سوخت اظهار داشت: از تعداد هشت میلیون و 420 هزار کارت سوخت تحویل شده از ناجا به پست، تنها 540 هزار در باجه های معطله پست موجود و بقیه توزیع شده است.

وی با بیان این که هم اکنون روزانه 20 هزار کارت سوخت معطله تحویل صاحبان خودرو در سراسر کشور می شود، اظهار امیدواری کرد با مراجعه منظم مردم به باجه های معطله پست سراسر کشور، تمام کارت های سوخت موجود در این باجه ها تحویل مردم شود.

احمدزاده همچنین یادآوری کرد: روند شخصی سازی کارت های سوخت المثنی در شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز، به طور منظم ادامه دارد و به محض انجام این مهم، تمام کارت های المثنی باقی مانده به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی توصیه کرد: با توجه به پایان مهلت دریافت کارت سوخت از باجه های معطله پست سراسر کشور مردم با مراجعه سریع به این دفاتر، روند توزیع و دریافت کارت های سوخت معطله را بهبود بخشند.

کد خبر 110850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =