سیستم اتوماسیون اداری شرکت ملی حفاری راه اندازی شد

رئیس خدمات رایانه ای شرکت ملی حفاری ایران از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا در مناطق نفت خیز جنوب، مهندس علی دقایقی گفت: هم اکنون همه مکاتبات اداری از طریق این سامانه و بدون استفاده از کاغذ در واحدهای مختلف انجام می شود.

 

وی با اشاره به پشتیبانی مدیریت ارشد شرکت ملی حفاری از این طرح افزود: در سه سال گذشته این شرکت از نظر سخت افزاری تجهیز شده است و با ایجاد سیستم های مکانیزه همه واحدها از جمله امور مالی، اداری، برنامه ریزی تلفیقی، خدمات فنی، پژوهش و ترابری با استفاده از نرم افزار طراحی شده در این واحد فعالیت می کنند.

 

دقایقی اظهارداشت: با توجه به گسترش روزافزون علم آی.تی و رایانه در صنایع جهان، این بخش تلاش خود را به کار گرفته تا در این زمینه روزآمد باشد و در این زمینه برای جذب نیروهای متخصص و متعهد اقدام کرده است.

 

رئیس خدمات رایانه ای شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پروژه های نرم افزاری و مکانیزه و ایجاد زیرساخت ها در این شرکت گفت: پراکندگی واحدها در 20 نقطه از اهواز سبب شد تا با اجرای شبکه ای بزرگ، مجموعه شرکت اعم از شبکه رادیویی، کابلی و فیبر نوری در یک سال گذشته به هم متصل شوند.

 

وی با تاکید بر گسترش این پروژه به اردوگاه ها و دکل های حفاری فعال در مناطق مختلف کشور افزود: این کار نیز در گستره مجموعه اردوگاه ها و دکل ها در مرحله نهایی است.

 

شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های زیر مجموعه  شرکت ملی نفت ایران است که هم اکنون با 50 دکل حفاری در خشکی و دریا، 90 درصد حفاری چاه های نفت و گاز در کشور را انجام می دهد.

کد خبر 114410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =