نتایج پیش ثبت نام متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر روی سایت این ستاد اعلام شد.

 

به گزارش شانا، به نقل از ستاد تبصره ۱۳،مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده ،گفت: نتایج پیش ثبت نام متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر روی سایت ثبت نام شده متقاضیان اعلام گردید و متقاضیان می توانند، تنها با وارد کردن شماره سریال 8 رقمی و یا کد ملی خود، از وضعیت پیش ثبت نام آگاهی یابند.

 مهدی داداشی اعلام کرد: متقاضیانی که پیام «مجاز به ادامه فرآیند هستید» را دریافت می کنند، برای طرح امسال منتخب شده اند و متقاضیانی که پیغام «مجاز به ادامه فرآیند نیستید» را دریافت می کنند، در طرح امسال پذیرفته نشده اند.

وی درباره متقاضیانی که انتخاب نشده اند، اظهار داشت: هم اکنون هیچ اولویتی برای برنامه های سال آینده برای این دسته از متقاضیان منظور نخواهد شد و این دسته از متقاضیان می توانند در برنامه های آتی طرح های از رده خارج کردن خودرو های فرسوده، ثبت نام نمایند.

مجری طرح خودروهای فرسوده، درباره نحوه انتخاب متقاضیان و ملاک های انتخاب آنان، یاد آوری کرد: با توجه به نیاز جانبازان، معلولان و بیماران خاص به استفاده از خودرو های مناسب، این عزیزان در اولویت انتخاب ها قرار داشتند که البته اطلاعات وارد شده آنان باید به تائید سازمان های ذی ربط برسد.

وی خودرو های وانت را با توجه به نیاز ناوگان عمومی، اولویت بعدی طرح جایگزینی خودرو های فرسوده عنوان کرد و ادامه داد: متقاضیان ثبت نام شده معتبر سال 85 که در اولویت قرار نداشتند نیز در رده بعدی رسیدگی ها قرار دارند.

داداشی همچنینی شهرهای آلوده کشور، پرمصرف بودن خودرو فرسوده، میزان تولید هر نوع خودرو و برنامه کل طرح خودرو های فرسوده را از دیگر ملاک های انتخاب دانست.

وی یاد آور شد: متقاضیانی که مجاز به ادامه فرآیند هستند از ۸ آبان ماه با مراجعه به سایت www.farsoode.ir نسبت به انتخاب شعبه بانک و تاریخ مراجعه به شعبه برای تشکیل پرونده اعتباری اقدام کنند.

بر پایه این گزارش، حتی الامکان نزدیک ترین مرکز اسقاط فعال به شهر شعبه بانک منتخب متقاضی، توسط ستاد تعیین می شود که پس از آن، متقاضی در تاریخ تعیین شده، خودرو فرسوده خود را به مرکز اسقاط تحویل می دهد.

این گزارش می افزاید: در این مرحله نماینده فروش با متقاضی تماس تلفنی بر قرار می کند و در ادامه، پس از تأیید اسقاط خودرو توسط مرکز اسقاط، متقاضی به منظور تحویل فرم خرید خودرو، فراخوان می شود.

همچنین متقاضی برای دریافت وام و واریز وجه به حساب خودرو ساز با فرم خرید به شعبه بانک مربوط رجوع کرده و پس از آن، با فرم خرید پرفراژ شده توسط بانک، برای دریافت خودروی جایگزین، به نمایندگی فروش خودرو مراجعه می کند.

کد خبر 116044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =