افزایش 100 میلیارد ریالی کمک های وزارت نفت برای آبادانی عسلویه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: کمک های وزارت نفت برای آبادانی منطقه عسلویه از 80 میلیارد ریال در سال 84 به 180 میلیارد ریال در سال 85 افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار شانا از عسلویه، دکتر سید عبدالجلیل رضوی در جمع شهرداران و نمایندگان شوراهای شهر و روستای بخش عسلویه بر ایجاد توازن در توسعه مناطق شهری و روستایی با مناطق صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد.

وی گفت: توسعه متوازن از اولویت های برنامه های وزارت نفت در منطقه عسلویه است چراکه ما در پروژه های صنعتی و شما در شهرها و روستاهای منطقه همگی ساکن یک خانه هستیم که باید برای داشتن زندگی بهتر تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه تاکید کرد: این اعتقاد را در تمام برنامه های خود مد نظر داریم و برای  آبادانی شهرها و روستاهای منطقه همگام با توسعه مناطق صنعتی تلاش می کنیم.

وی اظهار داشت: اگر به هر دلیلی فاصله ای در توسعه شهرها و روستاهای منطقه با مناطق صنعتی در گذشته به وجود آمده، تلاش ما بر این بوده است که توازن را میان تمام مولفه های توسعه در منطقه ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این برنامه زمان بر است، اما آنچه جای امیدواری دارد، ایجاد این حس در تمام مجموعه وزارت نفت به منظور کاستن از این فاصله هاست.

رضوی با اشاره به مشکل کمبود و قطعی برق در منطقه عسلویه تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته، همه زیر ساخت های تامین برق ایجاد شده است، اما فرسودگی شبکه، مانع از افزودن فشار بر آن می شود.

وی تاکید کرد: در سال جاری برای بازسازی شبکه برق منطقه اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

کد خبر 116696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =