معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد: روابط عمومی های صنعت نفت باید برای تحقق یکپارچگی سازمانی در این صنعت بزرگ تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، مهندس محمد رضا نعمت زاده در مراسم یازدهمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی افزود: در شرایط کنونی روابط عمومی ها در تمام بخش های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش باید در زمینه اطلاع رسانی و معرفی مهمترین صنعت کشور،  تبادل نظر داشته و در تلطیف وضعیت و شرایط کنونی با هم همکاری نمایند.

وی ادامه داد: در این راستا، نوآوری و ایجاد تحول و خلاقیت در ارائه فعالیت ها به عنوان یکی از دغدغه های مدیران در صنعت، یک اصل مهم و ضروری است چرا که ابزارهای مناسب ارتباطی در شرایط زمانی و مکانی متغیرند و باید پاسخگوی نیازهای روز باشند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها در صنعت پالایش و پخش زمانی می توانند به عنوان برتر شناخته شوند که خود را در برابر این پرسش که «به چه میزان توانسته اند با مردم ارتباط برقرار کنند؟ » مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران خاطر نشان کرد: از آنجا که شرایط و وضعیت کنونی کشور به لحاظ فشارهای خارجی نسبتا خاص می باشد از این رو روابط عمومی ها باید هنر مدیریت بحران را در خود تقویت کرده و به عنوان بازوهای ارتباطی قوی مدیران عمل کنند.

نعمت زاده اظهار داشت: شرکت هایی که از روابط عمومی بدون خلاقیت و کارآمدی برخوردارند، متاسفانه برآیند کار مثبتی نخواهند داشت؛ از این رو روابط عمومی ها باید از گوشه نشینی فاصله گرفته و بازدهی کار خود را افزایش دهند تا اگر هم موج تبلیغات منفی در مقابل شرکت ها ایجاد شده باشد، شرایط را تلطیف کرده و با تقویت ارتباطات اجتماعی و مردمی، آن تبلیغات منفی را خنثی نمایند.

وی همچنین وب سایت اطلاع رسانی و خبر نامه را به عنوان دو ابزار مهم ارتباطی برای روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید بدون تشریفات و با استفاده از این ابزارها ارتباط مدیران با کارکنان و جامعه را بیشتر و بهتر کرده و موجب پویایی و تحرک در سطوح سازمانی شوند.

یازدهمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز چهارشنبه (28 آذر) در محل این شرکت برگزار شد.

مشاور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: همچون سال های گذشته این گردهمایی با هدف هماهنگی بهتر برای آشنایی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در زمینه ها و امور مختلف شغلی که جزء رسالت های مهم روابط عمومی های است، برگزار شده است.

همچنین در این گردهمایی جشنواره انتخاب وب سایت برتر اطلاع رسانی برگزار شد که طی آن 12 وب سایت اطلاع رسانی روابط عمومی ها شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به عنوان وب سایت های برتر معرفی شدند.

هیات داوران این جشنوراه، وب سایت های اطلاع رسانی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش را در قالب پنج محور، ساختار وب سایت، محتوا، عملکرد، طراحی و مهندسی وب سایت ارزیابی کرد که تندیس و لوح ویژه جشنواره به آنها اهدا شد.

وب سایت های اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، روابط  عمومی شرکت پالایش نفت اراک و روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان به ترتیب با کسب 418، 323 و 322 امتیاز به عنوان مقام های اول تا سوم برگزیده شدند که به روسای روابط عمومی این سه شرکت، تندیس و لوح ویژه جشنواره اهدا شد.

کد خبر 122189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =