مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: مدیران و کارکنان روابط عمومی به دلیل ماهیت کار خود لازم است تا برای نیل به موفقیت و توانمندی بیشتر، خود را به علم روز و کسب مهارت لازم مجهز نمایند.

به گزارش خبرنگار شانا، علی قنواتی در مراسم یازدهمین گردهمایی روسای روابط عمومی های شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی، شناسایی پتانسیل ها را یکی از مزیت های برتر روابط عمومی ها دانست و افزود: روابط عمومی ها باید در چارچوب یک مدیریت استراتژیک، با شناسایی وضعیت موجود خود، اهداف اصلی را مشخص کرده و مسیر مناسب حرکت و نیل به اهداف را نیز انتخاب نمایند.

وی با بیان به این که ضعف طراحی ارتباطات در کشور احساس می شود، ادامه داد: در تدوین طرح و برنامه، ماموریت ها و چشم اندازها باید شفاف و روشن باشد.

مشاور وزیر نفت در امور فرهنگی با اشاره به رویداد های مهم سال جاری در زمینه بزرگداشت و پاسداشت مقوله ارتباطات در کشور، خاطر نشان کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری بر اهمیت نقش روابط عمومی و مقوله ارتباطات، امسال را می توان سال شکوفایی نیاز به روابط عمومی در کشور دانست.

قنواتی تصریح کرد: همانگونه که در کار مدیران و تکنسین ها و کارشناسان فنی صنعت نفت سختی کار مشهود است، در کار روابط عمومی صنعت نفت نیز به لحاظ وجود فضای فنی و تکنیکی خاص در این صنعت، دشواری و سختی منحصر به فردی احساس می شود.

 

قنواتی با تاکید بر انجام کار علمی از سوی روابط عمومی شرکت های صنعت نفت تصریح کرد: تنها با انجام فعالیت های علمی می توان در فرآیند برنامه ریزی راهبردی برای مجموعه خود موفق بود، از این رو روابط عمومی ها باید برای دستیابی به جزئیات علمی و پژوهشی در راستای انجام رسالت های خود، تلاش کنند. 

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت همچنین با اشاره به برگزاری بزرگداشت یکصد سالگی نفت ایران در سال آینده، اظهار داشت: هم اکنون اعضای ستاد این بزرگداشت در حال بررسی چگونگی برگزاری این رویداد مهم تاریخی هستند اما مهمتر آن است که ما از این بهانه تاریخی چگونه در راستای چشم اندازهای توسعه صنعت نفت بهره مند شویم.   

یازدهمین گردهمایی روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران روز چهارشنبه (28 آذر) در محل این شرکت برگزار شد.

مشاور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: همچون سالهای گذشته این گردهمایی با هدف هماهنگی بهتر برای آشنایی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در زمینه ها و امور مختلف شغلی که جزء رسالت های مهم روابط عمومی های است، برگزار شده است.

همچنین در این گردهمایی جشنواره انتخاب وب سایت برتر اطلاع رسانی برگزار شد که طی آن 12 وب سایت اطلاع رسانی روابط عمومی ها شرکت های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به عنوان وب سایت برتر معرفی شدند.

هیات داوران این جشنوراه، وب سایت های اطلاع رسانی روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش را در قالب پنج محور، ساختار وب سایت، محتوا، عملکرد، طراحی و مهندسی وب سایت ارزیابی کرد که تندیس و لوح ویژه جشنواره به آنها اهدا شد.

وب سایت های اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، روابط  عمومی شرکت پالایش نفت اراک و روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان به ترتیب با کسب 418، 323 و 322 امتیاز به عنوان مقام های اول تا سوم برگزیده شدند که به روسای روابط عمومی این سه شرکت، تندیس و لوح ویژه جشنواره اهدا شد.

کد خبر 122194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =