حراست نفت رفتار برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع را به نمایش بگذارد

رئیس حراست کل کشور گفت: بخش حراست وزارت نفت می تواند با عنایت به احکام قرآنی و فرمایشات ائمه اطهار رفتار و برخورد برتر در زمینه تکریم ارباب رجوع را به معرض نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار شانا، حسین هدایت صبح امروز (چهارشنبه پنجم دی ماه) در پنجمین همایش طرح تکریم از ارباب رجوع در وزارت نفت با تبریک ایام ولادت حضرت امام هادی (ع) گفت: آنچه هم اکنون در زمینه احترام به مراجعه کنندگان در برخی کشورهای اروپایی رعایت می شود را می توان در احکام و احادیث دین اسلام یافت.

وی در باره بزرگی و سجایای اخلاقی حضرت علی (ع) تاکید کرد: بزرگی ایشان نه تنها در بین شیعیان بلکه در بین تمامی مردم دنیا شناخته شده است.

هدایت با بیان این که وظیفه بخش حراست، حفظ امنیت با رعایت احترام به مردم است، خاطرنشان کرد: نیروی های حراستی وزارت نفت که منتخب دولت هستند نقش بسیار مهمی در تکریم ارباب رجوع دارند، چرا که عملکردشان به مراتب بیشتر از  بخش ها دیگر در معرض دید عموم است.

وی گفت: بخش حراست و نگهبانی ارگان های دولتی جلوه گر دولت ها هستند، از این رو اگر بتوانند در نحوه برخورد مناسب با مردم موفق باشند آثار بسیار مطلوبی در امر خدمت رسانی دارد.

رئیس حراست کل کشور با اشاره به این که برای بالا بردن کارایی بخش حراست می بایست موانع و دغدغه های پیش روی کارکنان این بخش رفع شود، گفت: این کار در بالا بردن کیفیت و کمیت کار تاثیر گذار است.

وی به رعایت احترام و تکریم ارباب رجوع در حکومت 4 ساله حضرت علی (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: بهترین راه پیشرفت در نحوه برخورد و احترام به ارباب رجوع استفاده و به کارگیری احکام و احادیث ائمه است.

هدایت یکی از مشکلات مهم در نحوه خدمت رسانی در کل ادارات کشور را مراحل و موانع زمان گیر سازمانی دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر زمان زیادی در برخی از موارد در اداره های دولتی برای هموطنان پیش می آید که می تواند هزینه های سنگین مالی و معنوی را به دنبال داشته باشد از این رو می توان با تدابیر ویژه این مشکلات را برطرف کرد.

وی با بیان این که ایرانیان اهل سنت ساکن در مناطق نفت خیز معتقد به ائمه (ع) و هوشیار هستند در باره قرار گیری برادران اهل تسنن در کنار شیعیان در جزیره خارگ تاکید کرد: اختلاف عمده ای در بین این هموطنان وجود نداشته و نخواهد داشت و رمز موفقیت در بین هموطنان شیعه و سنی مناطق جنوبی نفت خیز کشور به دلیل وجود اعتقاد به منافع ملی و اهل بیت است.

کد خبر 122834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =