چهار جایگاه سوخت سی.ان.جی در تهران غیرفعال شدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: تعداد ۴ جایگاه سوخت سی.ان.جی در تهران به دلیل افت فشار گاز غیر فعال شده است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، مهندس حسین بیژنی با بیان این مطلب افزود: از مجموع 7 جایگاه سوخت سی.ان.جی در تهران، تعداد 4 جایگاه به دلیل افت فشار گاز غیر فعال و تعداد 3 جایگاه دیگر نیمه فعال شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 3 جایگاه نیمه فعال سوخت سی.ان.جی نیز تنها با 50 درصد ظرفیت خود فعالیت دارند که به عبارتی می توان گفت در مواقعی 5/1 جایگاه فعال سوخت سی.ان.جی در تهران وجود دارد که بر این اساس بیش از 70 درصد از اتوبوس‌های گازسوز دیگر قادر به دریافت سوخت نیستند و عملا از رده خارج شده‌اند.

بیژنی با اشاره به این که تعداد 2 هزار و 700 اتوبوس گازسوز در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: کمتر از 30 درصد از اتوبوس‌های گازسوز موفق به سوخت‌گیری می‌شوند که بخشی از آنها هم با مشکل یخ‌زدگی در مخزن روبه‌رو می‌شوند که این مسأله موجب از رده خارج شدن برخی از اتوبوس‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به معضل پیش آمده اتوبوس‌های دیزلی در چند شیفت فعالیت خواهند کرد که بتوانیم تا حد ممکن به مسافران خدمات‌رسانی کنیم و شاهد ازدحام مسافران در برخی از ایستگاه‌ها نباشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تأکید کرد: شاید بتوان برای کوتاه مدت با چند شیفت کردن خدمات‌رسانی اتوبوس‌های موجود تا حدی مشکل را برطرف کرد؛ اما پس از اتمام تعطیلات مدارس و افزایش سفرها مشکلات صد چندان خواهد شد و باید پیش از زمان یاد شده چاره‌ای برای جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی اندیشید.

کد خبر 124120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =