سرپرست جدید روابط عمومی وزارت نفت منصوب شد

مهندس غلامحسین نوذری با صدور حکمی، محسن آقاجانی مدیر کل تشریفات و امور کارکنان خارجی وزارت نفت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت نفت منصوب کرد.

به گزارش شانا،وزیر نفت امروز (چهارشنبه ۱۰ بهمن) با صدور حکمی محسن آقاجانی را با حفظ سمت و تا تعیین مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به عنوان سرپرست آن اداره کل منصوب کرد.

وزیر نفت همچنین طی حکم دیگری با اشاره به سوابق و تجربه‌های آقاجانی در مدیریت و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی،‌ وی را به عنوان مجری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی منصوب کرد.

مهندس نوذری در این حکم آورده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در مدیریت و برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی، بدینوسیله شما را به عنوان مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و به کار گیری نیروهای کارآمد و اجرای مصوبات شورای سیاستگذاری، نمایشگاهی در شان و منزلت وزارت نفت با حضور فعال شرکت های داخلی و خارجی برگزار گردد.

آقاجانی در کارنامه خود مسئولیت‌هایی همچون رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران را ثبت کرده است.

وزیر نفت همچنین در نامه ای رسمی، خطاب به علی قنواتی، مدیرکل پیشین روابط عمومی وزارت نفت، آورده است: بدینوسیله از خدمات ارزشمند جنابعالی در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی وزارت نفت صمیمانه قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 125684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =