تبادل اطلاعات و ایجاد زمینه انعقاد قرارداد از مزیتهای نمایشگاه نفت است

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: تبادل اطلاعات میان شرکت های داخلی و خارجی و انعقاد قراردادهای آتی میان شرکت ها از مزیت های برپایی نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، مهندس سیدمحمود محدث، نمایشگاه سیزدهم را فرصتی برای اطلاع رسانی و تعامل شرکت ها با یکدیگر خواند و گفت: با برپایی این قبیل نمایشگاه ها، شرکت های خدماتی دستاوردهای خود را عرضه می کنند و شرکت های نیازمند به خدمات، از خدمات شرکت های دیگر بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: حضور شرکت های خارجی، فرصتی برای آشنایی شرکت های داخلی با دستاوردها و فناوری های شرکت های خارجی فراهم می کند.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران به تاثیر حضور شرکت های خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه، به آشنایی این شرکت ها با سطح فناوری صنعت نفت کشور و توسعه روابط آنها می انجامد.

محدث اظهار امیدواری کرد سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی همانند سال های گذشته پربار باشد.

وی همچنین درباره نام گذاری سال 87 را به نام سال نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: این عنوان مدیران را مکلف کرده است با کنار گذاشتن روش های سنتی، در خلق روش های جدید قدم بردارند.

وی با بیان این که تحول در صنعت نفت با سرعت بسیار بالایی همراه است، افزود: بهره گیری از امکانات جدید و ایجاد نوآوری، موجب کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان می شود.

وی با تاکید بر بهره گیری بیشتر از فناوری های جدید در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: این امر به انجام پروژه ها در زمان مقرر و بهبود اجرای آنها کمک می کند.

کد خبر 128723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =