شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیروی جدید استخدام می کند

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز طرح ها و شرکت های تابعه خود از بین فارغ التحصیلان برخی از رشته های دانشگاهی نیرو می پذیرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران،  شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در رشته های مهندسی شیمی، برق، مکانیک، حسابداری، فناوری اطلاعات (IT)، کامپیوتر، عمران و مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی، تخصصی، انجام گزینش و طب صنعتی اقدام به پذیرش نیرو می کند.

بر اساس این گزارش، داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و متدین بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، نداشتن سوء پیشینه کیفری، داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانشناختی، دارابودن برگ پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد، عدم اشتغال و تعهد کار در مراکز دولتی و همچنین عدم استخدام بصورت پیمانی و رسمی در واحدهای تابعه صنعت نفت (قراردادی و یا پیمانکاری) از جمله شرایط عمومی داوطلبان برای استخدام در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران است.

در این گزارش حداکثر سن برای استخدام در این شرکت در مقطع دیپلم 23 سال، کاردانی 26 سال، مقطع کارشناسی 30 سال و مقطع کارشناسی ارشد 34 سال در نظر گرفته شده است.

در تبصره های این آگهی آمده است، مدت زمان خدمت سربازی و نیز مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر (حداکثر به میزان پنج سال) به سقف سنی داوطلبان افزوده می شود و همچنین کارکنانی که به صورت رسمی در نفت مشغول هستند در مقابل هر سال سابقه کار یک سال به شرط سن آنان افزوده می شود.

بر پایه تبصره های دیگر این گزارش، شرط حداکثر سن برای ایثارگران با توجه به میزان زمان حضور آنان در جبهه های جنگ و مدت زمان بستری شدن آنها در بیمارستان که در اثر مجروحیت در جنگ ایجاد شده است، مدت زمانی که در اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند و همچنین افراد خانواده های شهدا، جاوید الاثرها (همسر، پدر و مادر، برادر و خواهر)، جانبازان و آزادگان (حداکثر به مدت 5 سال)، افزایش می یابد.

در گزارش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید شده است، با در نظر گرفتن تبصره های ذکر شده، حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم نباید از 30 سال، کاردانی 32 سال و کارشناسی و بالاتر از 40 سال بیشتر باشد.

دارا بودن حداقل معدل کل برای داوطلبان در مقطع دیپلم 15، کاردانی و کارشناسی 14، کارشناسی ارشد 15 یکی دیگر از شرایطی است که بر اساس این آگهی شرکت کنندگان در آزمون باید از آن برخوردار باشند.

در تبصره های این بند از استخدام آمده است: به کارکنانی که به صورت نیروهای پیمانکاری و قراردادی (با مدت معین) در نفت مشغول هستند در مقابل هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت 2 نمره در شرط معدل آنان تقلیل داده می شود و همچنین حداقل معدل مورد نیاز جهت شرکت در آزمون برای آنها در مقطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی به ترتیب 12، 12 و 5/12 است.

همچنین رعایت شرط معدل برای کارکنان رسمی صنعت نفت (که متقاضی تعدیل مدرک هستند) و فرزندان شاهد الزامی نیست.

بر پایه گزارش ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان و همچنین لزوم تایید مدراک متقاضیانی که از  دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدند از سوی سازمان مرکزی آن دانشگاه از ضروریات شرکت در این آزمون است.

همچنین در این گزارش تاکید شده است مدارک تحصیلی با عنوان معادل، دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای و از راه دور دانشگاه ها قابل پذیرش نیست، تنها مدارک دانشگاهی قابل قبول است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی شده اند و یا از دانشگاه های معتبر خارج از کشور مدارک مورد تایید وزات علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرده باشند.

در این گزارش آمده است، فرزندان شهدا و مفقودان، اسیران و جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان، جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، رزمندگان، خانواده شهدا (همسر، برادر و خواهر) رزمندگان، فرزندان کارکنان (بازنشسته، شاغل، از کارافتاده و فوت شده عادی و ناشی از کار در صنعت نفت از جمله گروه هایی هستند که از امتیازات ویژه ای برای استخدام در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برخوردارند.

بر اساس این گزارش علاقه مندان برای شرکت در آزمون می توانند از روز دوشنبه (3 تیر) سال جاری تا روز پنجشنبه (13 تیر) از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.e-reg.ir نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در جدول زیر آمده است:

 

کد خبر 131577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =