۱۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۶
  • کد خبر: 133722
انتصاب های جدید در شرکت نفت و گاز پارس

دکتر علی وکیلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، مجری جدید فازهای پارس شمالی و سرپرست جدید فازهای 11، 13 و 14 پارس جنوبی را منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، دکتر علی وکیلی، مهندس علاقبند را به سمت سرپرست فازهای 11 و 13 و 14 پارس جنوبی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مسائل جاری فازهای 13 و 14 و 11 و اینکه بیشتر مباحث قراردادی است و نیاز به مدیریت متمرکز این فازها، تا تعیین تکلیف قرارداد با کنسرسیوم شل ورپسول و همچنین شرکت توتال و پتروناس فعلا مسئولیت سرپرستی فازهای 11 و 13 و 14 به عهده جنابعالی محول می گردد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در حکمی جداگانه از دکتر احمدی در زمان تصدی مجری فازهای 13 و 14 پارس جنوبی قدردانی کرد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به مسائل پیش روی فازهای 13 و 14 و لزوم مدیریت متمرکز فازهای مذکور، مدیریت این فازها به عهده مدیریت مهندسی و ساختمان محول شد؛ بدین وسیله از زحمات جنابعالی در مدت تصدی مجری فازهای فوق تشکر و قدردانی می نمایم.
ضمنا محل خدمت جنابعالی در مدیریت مهندسی و ساختمان تعیین می شود.

همچنین دکتر علی وکیلی، مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در حکمی جداگانه مهندس مومنی را به سمت مجری فازهای پارس شمالی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و اهمیت پروژه پارس شمالی بدینوسیله به عنوان مجری فازهای پارس شمالی منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال موفق و مؤید باشید.

دکتر علی وکیلی همچنین در حکمی جداگانه از زحمات مهندس خانچی در زمان تصدی مجری فازهای پارس شمالی قدردانی کرد.

در این حکم آمده است: حال که بنا به درخواست معاونت محترم برنامه ریزی وزارت نفت به آن سازمان منتقل می شوید، جا دارد از زحمات جنابعالی در مدت تصدی مجری فازهای پارس شمالی تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و موفقیت آرزومندم.

کد خبر 133722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =