فروش سهمیه بنزین به نرخ آزاد خلاف است

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اعلامیه ای تصریح کرد که فروش سهمیه بنزین تخصیص داده شده به خودروهای شخصی از سوی دارندگان کارت و عوامل فروش در پمپ بنزین ها به نرخ آزاد خلاف است.

به گزارش خبرنگار شانا، در این اطلاعیه آمده است: به تازگی مشاهده شده است در بعضی از جایگاه های عرضه بنزین تعدادی از مالکان خودروهای شخصی یا عمومی با همدستی برخی از کارگران تلمبه چی جایگاه ها، نسبت به فروش غیر مجاز سهمیه بنزین تخصیصی خود با قیمت هر لیتر 4000 ریال اقدام و با این کار در سیستم مدیریت عرضه سوخت کشور اخلال ایجاد می کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع هموطنان گرامی می رساند که این عمل خلاف مقررات بوده و تخلف محسوب می شود.

کارگران جایگاه ها می بایست برای فروش بنزین به نرخ آزاد مطابق مقررات جاری صرفا با استفاده از کارت های مخصوصی که از طرف این شرکت در اختیار آنان قرار گرفته نسبت به فروش بنزین به نرخ آزاد هر لیتر 4000 ریال (که در صفحه نمایش کارت خوان تلمبه نیز 4000 هزار ریال درج می شود) اقدام کنند.
بدیهی است از آنجایی که نیروهای بازرسی این شرکت در سراسر کشور جهت کنترل عرضه صحیح بنزین جایگاه ها را تحت نظارت دارند، در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه کارت سوخت فرد خاطی برای همیشه در لیست سیاه قرار گرفته و کارگر تلمبه چی نیز علاوه بر اخراج دائم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

ضمنا از هموطنان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده چنین تخلفاتی و یا مواجه شدن با عدم عرضه بنزین آزاد با کارت مخصوص جایگاه با شماره تلفن های 9-88329061 و یا سامانه پیامگیر 77606030 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 134523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =