۲۵ مهر ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر: 135130
شرکت ملی نفت ایران نیروی جدید استخدام می کند

شرکت ملی نفت ایران با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته های مختلف فنی و علوم انسانی در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی از میان واجدان شرایط مرد استخدام می کند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، این شرکت برای تامین نیرو انسانی خود در شرکت های نفت فلات قاره (از میان داوطلبان سراسر کشور) و نفت مناطق مرکزی (از میان داوطلبان بومی استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، ایلام و لرستان) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی، تخصصی و روانشناختی، طب صنعتی و گزینش، نیرو می پذیرد.

بر اساس این گزارش، مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره شامل جزایر خارک، لاوان، سیری، منطقه بهرگان و سکوهای بهره برداری نفت مستقر در خلیج فارس است.

همچنین مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی، شامل مناطق آغار و دالان، سروستان و سعادت آباد، دی و سفید زاخور، قشم و سرخون، نار و کنگان، نفت شهر، تنگ بیجار، چشمه خوش، دهلران و سرکان مالکوه است.

بر این اساس، حداکثر سن برای استخدام در شرکت ملی نفت ایران در مقطع دیپلم 23 سال (متولدین اول فرودین 1364 به بعد)، کاردانی 26 سال (متولدین اول فرودین 1361 به بعد)، مقطع کارشناسی 30 سال (متولدین اول فرودین 1357 به بعد) در نظر گرفته شده است.

دارا بودن حداقل معدل کل برای داوطلبان در مقطع دیپلم 14، کاردانی و کارشناسی 13 یکی دیگر از شرایطی است که بر اساس این آگهی شرکت کنندگان در آزمون باید از آن برخوردار باشند.

در رشته های مقطع کارشناسی که شرایط پذیرش در آن رشته صرفاً برای فارغ التحصیلان ممتاز است آزمون استخدامی برگزار نخواهد شد و داوطلبان ممتاز بر اساس نیاز، برای انجام مصاحبه استخدامی دعوت می شوند.

در ادامه آگهی استخدام در شرکت ملی نفت ایران  آمده است: در رشته های مقطع کارشناسی که آزمون استخدامی برگزار می شود، داوطلبان ممتاز صرفا ثبت نام کرده و نیاز به شرکت در آزمون کتبی ندارند.

همچنین در این آگهی تاکید شده که داوطلب پس از ثبت نام، کد رهگیری و شماره صندلی خود را دریافت و پس از چاپ برگه مجوز، آن را در روز برگزاری آزمون به مسئولان مربوطه ارائه کند.

برگه مجوز ورود به جلسه، به عنوان مجوز ورود به جلسه آزمون (کارت ورود به جلسه) محسوب می شود و همراه داشتن آن برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است.


متقاضیان استخدام می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره جزئیات استخدام و تبصره های مربوط به شرایط سن، معدل همچنین ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی از تاریخ چهارشنبه( 24 مهر) تا سه شنبه (30 مهر) سال جاری به پایگاه اطلاع رسانی www.nioc.org/azmoon مراجعه کنند.

مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، در جدول زیر آمده است:

جدول شماره 1 ـ نیاز نیروی انسانی شرکت نفت فلات قاره

 

مقطع تحصیلی

رشته و گرایش تحصیلی

داوطلبان مجاز به ثبت نام

 

 

 

 

 

کارشناسی

(لیسانس)

مدیریت (بازرگانی ـ صنعتی ـ دولتی)

 

 

 

 

صرفاً فارغ التحصیلان ممتاز سراسر کشور

حقوق (خصوصی ـ عمومی ـ قضایی)

علوم اجتماعی (مددکاری)

علوم ارتباطات (روابط عمومی)

شیمی (کاربردی)

مهندسی عمران (عمران ـ محیط زیست)

مهندسی صنایع

مهندسی کامپیوتر (سخت افزار ـ نرم افزار)

تربیت بدنی

مهندسی مکانیک (حرارت و سیالات ـ طراحی جامدات)

واجدین شرایط سراسر کشور و فارغ التحصیلان ممتاز

مهندسی شیمی (صنایع گاز ـ صنایع پالایش ـ طراحی فرآیندهای نفت)

 

 

 

 

کاردانی

مهندسی برق (قدرت ـ الکترونیک ـ کنترل)

علوم اداری (اداری)

 

 

 

واجدین شرایط سراسر کشور

مدیریت (بازرگانی)

شیمی (صنایع شیمیایی ـ پالایش)

مکانیک (کلیه گرایشها)

برق (قدرت ـ الکترونیک ـ کنترل)

ایمنی صنعتی

حسابداری

دیپلم

ریاضی فیزیک ـ علوم تجربی ـ فنی (برق / مکانیک)

(جهت مشاغل غواصی)

 


 

کد خبر 135130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =