پیام مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی به نیروهای پرتلاش صنعت نفت

مهندس علیرضا ضیغمی اظهار داشت: سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در آستانه سی سالگی بهار آزادی انقلاب اسلامی، بر حفاران و نیروهای خدوم و پرتلاش صنعت نفت مبارک باد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی افزود: بی شک تحقق این امر مرهون اراده و فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره) است که با الهام از اندیشه های ناب اسلام محمدی زمینه آن را فراهم ساخت.

مهندس ضیغمی گفت: زمانی که اراده دولتمردان کشورهای جهان سوم مقهور ابرقدرت های شرق و غرب و استکبار جهانی و ثروت های مادی و معنوی این قدرت ها بود، مردی از تبار ابراهیم با کلام الهی خود توانست این بت های بیرونی و ذهنی را شکسته و خواستن و توانستن رابرای مردمان این سرزمین معنا بخشد که تاسیس شرکت ملی حفاری ایران در سال 1358 یکی از نمونه های بارز این امر بود.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران در دوره حیات پر برکت خویش توانست با اتکا به قدرت لایزال الهی و توانمندی و فراست نیروهای ایرانی، نقش خود را در صنعت نفت به خوبی نشان دهد و با بومی سازی آن زمینه استقلال آن فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از تمام فعالان این عرصه به ویژه نیروهای جوان این صنعت، بتوانیم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به شکوفایی و نوآوری است، شاهد خلاقیت بیشتر در این صنعت و در سده دوم حیات صنعت نفت شاهد حضور گسترده تر این شرکت در عرصه های بین المللی باشیم.                                                                                                                            

کد خبر 137312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =