اصلاح الگوی مصرف، زمینه مناسبی برای بهره گیری اصولی تر از انرژی است

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: اصلاح الگوی مصرف به ویژه در بخش انرژی بستر مناسبی را برای توجه هرچه بیشتر به شیوه های استفاده منطقی از آن فراهم خواهد کرد.

مهندس علی اصغر سهیلی پور در گفت و گو با خبرنگار شانا با بیان این که اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه هایی که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری است و منجر به نامگذاری امسال به این عنوان شده، نکته مهم و راهگشایی برای بهره گیری اصولی تر از انرژی است، افزود: شرکت ملی گاز ایران نیز برای دستیابی به این هدف مهم و اصولی در بخش گاز، در حال بررسی تعیین اولویت هاست.

 

وی تصریح کرد: مقوله اصلاح الگوی مصرف به ویژه در بخش انرژی از جمله مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی به موقع به آن توجه و تاکید کرده اند و بخش های مختلف نیز باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی های منسجم تری بستر لازم را برای دسترسی به این هدف محقق سازند.

 

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری همایشی با همین موضوع در آینده خبرداد و گفت: شرکت ملی گاز در حال بررسی های لازم برای هرچه بهتر عملی کردن این مهم است تا بتواند با بهره گیری از بهترین راهکارها، اصلاح الگوی مصرف را در زمینه گاز بیش از پیش نمایان سازد و بر همین اساس در صدد برگزاری همایشی با موضوع اصلاح الگوی مصرف است.

 

 

 

کد خبر 139973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =