۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۹
  • کد خبر: 145737
جذب نیرو در پارس جنوبی رایانه‌ای شد

شانا _ گروه نفت: جذب نیروی کار در پارس جنوبی از طریق راه اندازی سامانه اینترنتی امور اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساماندهی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه، این سامانه به منظور سهولت در ثبت نام و پیگیری کارجویان، تکمیل بانک اطلاعاتی و شناسایی فارغ التحصیلان، نیروهای فنی و دارای مهارت استان بوشهر و استانهای تحت حوزه نفوذ پارس جنوبی و افراد دارای مهارت های متناسب با حوزه های صنعتی پارس جنوبی در کشور راه اندازی شده است.

متقاضیان کار در پروژه های پارس جنوبی و پارس شمالی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نشانی (www.pseez.ir) و وارد کردن اطلاعات شخصی از قبیل مشخصات شناسنامه ای، نشانی، تلفن، پست الکترونیک، تحصیلات، سوابق کاری و مهارت های خود، برای اشتغال ثبت نام کنند.

کارفرمایان و شرکت های مستقر در پارس جنوبی و پارس شمالی نیز می توانند با دریافت رمز کاربری از امور اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به جست و جوی نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

اولویت به کارگیری کارجویان در پروژه های پارس جنوبی با نیروهای بومی استان بوشهر و استان‌های تحت نفوذ حوزه پارس جنوبی است.

در یک ماه گذشته بیش از 500 نفر از طریق این سامانه برای اشتغال در پروژه های پارس جنوبی نام نویسی کرده اند.

کد خبر 145737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =