سومین همایش سراسری مدیران و متخصصان اچ.اس.یی وزارت نفت برگزار می‌شود

شانا _ گروه پتروشیمی: سومین همایش سراسری مدیران و متخصصان اچ.اس.یی وزارت نفت روزهای 11 و 12 اردیبهشت 89 به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اهداف این همایش ارتقای تعهد مدیریت ارشد سازمان، ایجاد نگرش خلاق برای پیشگیری از رویدادها و تبادل افکار و تجربیات و کسب دستاوردهای نوین است.

همچنین محورهای مد نظر در این همایش مدیریت اچ.اس.یی و مدیریت کیفیت و بهره‌وری،‌ تجزیه و تحلیل وضعیت موجود ساختارهای HSE در صنعت نفت (مشکلات و راهکارها)، اصول اساسی و سازکارهای پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه ریسک و معرفی مدل‌های استاندارد شده نظیرISO 31000، نقش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در تداوم کسب و کار و معرفی مدل های اجرایی نظیر BS 25999، تجزیه و تحلیل حوادث رخ داده در سال‌های 88- 85، مدیریت انرژی و معرفی مدل‌های استاندارد شده، مهندسی فرهنگ اچ.اس.یی و نقش آن در کاهش رویدادها،‌استانداردهای اچ.اس.یی در طراحی و توسعه صنایع و پژوهش در اچ.اس.یی عنوان شده است.

مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از همه همکاران و متخصصان علاقه‌مند در سطح وزارت نفت دعوت می‌کند تا برای شرکت در این همایش مقاله های خود را حداکثر تا 28 بهمن ماه امسال به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مقالات باید در محیط Word تایپ و تنظیم شده و نسخه الکترونیک آن به دبیرخانه همایش به آدرس تهران- خیابان شیخ بهایی شمالی – شرکت ملی صنایع پتروشیمی – طبقه نهم – مدیریت اچ.اس.یی ارسال شود .علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه تنظیم مقالات، به پایگاه اینترنتی مدیریت اچ.اس.یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به آدرس www.npchse.net مراجعه کنند.

مقالات باید در ارتباط مستقیم با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی باشد و اولویت با مقاله هایی خواهد بود که به صورت Case Study ارائه شود. 
 
مقاله های دریافتی پس از بررسی از سوی کمیته علمی در صورت پذیرش باید به صورت Power Point ارائه شود، به مقاله های برتر هدایایی اهدا خواهد شد و در پرونده کارکنان ارائه دهنده نیز درج خواهد شد، ضمن این که مقاله های ارسالی برگشت داده نخواهد شد.

کد خبر 150569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =