زمان ثبت نام اینترنتی نمایشگاه ایران پلاست 2010 اعلام شد

شانا _ گروه پتروشیمی: شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران‌پلاست 2010، سوم بهمن را روز آغاز ثبت نام نمایشگاه ایران پلاست تعیین کرد.

‌به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در این دوره از نمایشگاه با هدف آسان سازی و شتاب بخشی در روند ثبت نام، همه مراحل ثبت نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه به صورت اینترنتی و از ساعت 12 ظهر روز سوم بهمن 1388، ثبت نام و جانمایی اینترنتی برای حضور در این نمایشگاه آغاز می شود

بر پایه این گزارش، اولویت با شرکت هایی است که برای انتخاب غرفه و تکمیل ثبت نام زودتر اقدام می‌کنند.

شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست 2010 تصمیم گرفت با توجه به این که ثبت نام هفتمین نمایشگاه ایران پلاست از طریق سایت رسمی نمایشگاه صورت می گیرد و شرکت ها برای انجام مراحل ثبت نام نیاز به تکمیل فرم عضویت در سایت و ساختن کد کاربری دارند، تا سوم بهمن به شرکت ها فرصت داده شود تا با آغاز ثبت نام، متقاضیان شرکت در نمایشگاه زمان را برای انجام این مرحله از دست ندهند.

بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پلاست، نام نویسی برای حضور در نمایشگاه هفتم ایران پلاست صرفا از طریق اینترنت و روی سایت دائم این نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.iranplastfair.ir صورت خواهد گرفت و هرگونه اقدام دیگر برای ثبت نام شرکت ها جهت حضور در هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نامعتبر است.

در این دوره از نمایشگاه و با هدف فراهم کردن فرصت برابر برای همه شرکت کنندگان به منظور انتخاب محل غرفه خود و حضور در نمایشگاه ایران پلاست، نام‌نویسی و جانمایی غرفه‌ها به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و هر متقاضی حضور در نمایشگاه خود می‌تواند غرفه یا غرفه‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین از روی نقشه فلش نمایشگاه انتخاب و به نام خود رزرو مقدماتی کند.

متقاضی تا 72 ساعت از لحظه رزرو غرفه فرصت دارد با واریز حداقل 50 درصد از کل قیمت غرفه و اعلام آن به ستاد برگزاری نمایشگاه رزرو غرفه خود را در این مرحله قطعی کند؛ درغیر این صورت غرفه مورد نظر از رزرو خارج می شود و در دسترس دیگران برای رزرو قرار می‌گیرد.

گروه‌های کالایی نمایشگاه ایران پلاست همچون دوره‌های قبلی شامل گروه مواد اولیه، گروه ماشین آلات وتجهیزات، گروه محصولات ساخته و نیمه ساخته و گروه خدمات خواهد بود. مساحت این نمایشگاه نسبت به سال قبل حدود 3500 متر مربع افزایش یافته است.

نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه های ایران است و این نمایشگاه پس از شش دوره برگزاری از اهمیت منطقه ای نیز برخوردار شده است؛ به گونه‌ای که پس از اطلاع رسانی اولیه در باره این نمایشگاه تا کنون شرکت هایی از 14 کشور جهان برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

در این نمایشگاه که هر دو سال یک بار و در تهران برگزار می‌شود، شرکت‌های فعال در صنایع پایین دستی پتروشیمی محصولات، دستاوردها و نوآوری های جدید خود را در زمینه صنعت لاستیک و پلاستیک ارائه می‌کنند.

هفتمین دوره از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دوم تا پنجم تیر 1389 برگزار خواهد شد.

کد خبر 150649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =