شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد امسال وارد بورس می شود

عسلویه _ شانا_ گروه پتروشیمی: مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از ورود این شرکت به بازار بورس در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در عسلویه، مهندس محمد سیف در نشست با کارکنان این شرکت گفت: شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در سال جاری به بورس می‌رود و ما جزو 12 شرکت در معرض هلدینگ هستیم و این امر باید اجرایی شود.

وی با بیان این که ورود به بورس برای هیچ یک از شرکت های پتروشیمی موفق نگران کننده نیست، یادآور شد: تمام کارکنان رسمی و قراردادی می توانند بدون هیچ گونه نگرانی فعالیت ها و تلاش خود را در فرآیند سازمانی با قوت ادامه دهند.

سیف یادآور شد: همه ما یک هدف داریم و آن ارتقای سازمان به درجه های بالاتر است و این هدف باید قانونمند و حساب شده باشد؛ شرکت پازارگاد علاوه بر حمایت از شرکت‌های پتروشیمی منطقه قصد خدمت‌رسانی به شرکت‌های حاضر در پارس جنوبی و شمالی را نیز دارد.

مدیرعامل پازارگاد در ادامه در باره خدمات گسترده این شرکت به منطقه ویژه پارس، گفت: ما به تمام شرکت‌های نفت، گاز، پتروشیمی، دولتی و غیردولتی خدمات ارائه کرده ایم و نگاه ما نگاه دولتی نیست بلکه بر اساس اصل 44 قانون اساسی و خصوصی‌سازی حرکت می‌کنیم.

سیف در باره سالم‌سازی محیط کار افزود: سالم‌سازی محیط شغلی، اساس کار شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد است و همه در این زمینه باید تلاش و فعالیت مضاعف داشته باشند.

وی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها، ادامه داد: انتظار داریم که نگاه‌ها قائم به فرد نباشد، بلکه خرد جمعی باید اصل قرار گیرد و همه نیز در این زمینه باید نظر دهند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، احداث سالن چند منظوره در ساحل، ساخت سالن 300 نفره برای انجام برنامه‌های فرهنگی، توسعه فضای فرهنگی و ساخت آلاچیق، راه‌اندازی رستوران سنتی و راه‌اندازی استخر روباز با استفاده از آب دریا را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری خواند.

کد خبر 152753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =