۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر: 153584
اکتشاف محرک صنعت نفت است

شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: همچنان که صنعت نفت محرک اقتصاد و صنعت کشور است، اکتشاف نیز محرک صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، مهندس احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، روز گذشته (سه شنبه 14 اردیبهشت) با حضور در جمع مسئولان و کارشناسان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در یازدهمین همایش تبیین اهداف و سیاست گذاری های این مدیریت، فعالیت های اکتشافی انجام شده در این مدیریت را موفقیت آمیز توصیف و حمایت خود را از تداوم و گسترش فعالیت ها اعلام کرد.

وی نیروی انسانی مجرب و خلاق را مهم ترین ارزش هر سازمانی خواند و جذب نیروهای جوان و کارآمد و برنامه ریزی برای آموزش آنان را مورد توجه قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که «شاخص ها نمایانگر عملکرد است» تصریح کرد: کارهای بزرگی انجام شده که ارزش و برکات فراوانی را به همراه داشته است و امید آن که در سال «کار مضاعف و همت مضاعف» شاهد انجام کارهای بزرگ ترباشیم.

مهندس قلعه بانی، توجه به اکتشاف و تولید در میدان های مشترک را یکی از اولویت های مهم شرکت ملی نفت ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد که فعالیت ها در این عرصه بیش از پیش گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین انجام کار گروهی و هماهنگ را یکی از مولفه های اصلی موفقیت ارزیابی و بر پایداری این رویه و استفاده از توان و قابلیت های همه افراد تاکید کرد. 

همچنین مهندس سید محمود محدث، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گزارشی مبسوط در باره عملکرد موفق مدیریت اکتشاف در برنامه چهارم مبنی بر رشد شاخص های کشف نفت و گاز نسبت به تعهد برنامه، افزایش ضریب موفقیت به 84 درصد و کاهش هزینه اکتشاف هر بشکه نفت و گاز معادل چشم انداز برنامه های سال 1389 این مدیریت طبق برنامه پنجم و در اولین سال اجرای آن ارائه کرد.

کد خبر 153584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =