تشکیل 6 کارگروه برای بهبود وضعیت منابع انسانی پارس جنوبی

عسلویه _ شانا _ گروه نفت: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تشکیل و فعالیت شش کارگروه تخصصی برای ارتقای کیفی و بهبود وضعیت منابع انسانی شاغل در شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در عسلویه، موسی سوری در این نشست افزود: با موافقت معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت ،شش کارگروه تخصصی، با معرفی نمایندگان چهار شرکت اصلی و شرکت های حاضر در منطقه ویژه پارس، تشکیل و چند نشست تخصصی آن برگزار شده است.

وی تصریح کرد: «آسیب های اجتماعی و بهداشت و درمان»، «ایمنی بهداشت و محیط زیست»، «اسکان»، « فوق العاده ها و مزایا»، «کارگروه ساختار و سازمان» و «کارگروه فرهنگی، رفاهی و اجتماعی»  شش کارگروه یاد شده است.

سوری ادامه داد: در بخش توسعه مراکز درمانی، طرح احداث «مرکز حوادث و سوانح پارس جنوبی» در زمینی به وسعت هشت هزار متر مربع مصوب و پیمانکار آن مشخص شده و درحال تجهیز کارگاه است و طبق برنامه زمانبندی اجرا می شود و به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس یادآور شد: بودجه پیشنهادی برای احداث این مرکز درمانی مهم، با دستور وزیر نفت تامین اعتبار شده است.

دومین نشست راهبردی مدیران ارشد منطقه ویژه پارس با حضور مدیران شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با محوریت مسایل مربوط به اچ.اس.یی و سلامت و وضعیت آلاینده ها در منطقه ویژه پارس برگزار شد.

علی اکبر شعبانپور، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، مبین، پردیس، نوری، پارس، جم، بوشهر، مروارید، کاویان و زاگرس، مدیران پالایشگاه های اول و چهارم و پنجم پارس جنوبی و دکتر مهرداد حسین زاده، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 163986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =