مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد

شانا _ گروه نفت: دکتر سیدمسعود میرکاظمی با صدور حکمی موسی سوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا، متن حکم وزیر نفت خطاب به موسی سوری به این شرح است: نظر به مراتب تهعد، تخصص و سوابق ارزشمند و شایستگی های مدیریتی جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی شرکت نفت و گاز پارس، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز پارس منصوب می شوید.
موارد ذیل از حیطه وظایف آن شرکت مورد تاکید است:
1- پیگیری و اجرای مجدانه فازهای توسعه ای میدان مشترک پارس جنوبی طبق برنامه زمان بندی تعیین شده و افزایش ظرفیت تولید از این میدان و سایر میادین تحت پوشش
2 - اتخاذ تدابیر لازم جهت تولید صیانتی نگهداری بهینه از تاسیسات و افزایش ضریب بازیافت نهایی از میدان مشترک پارس جنوبی
3 - انتقال و بومی سازی دانش و فناوری های طراحی و اجرای طرح ها و پروژه ها
4 - مشارکت اثربخش در فرآیند ارتقای ظرفیت و توان فنی و مهندسی و تقویت زنجیره ساخت داخل و توسعه نظام پیمانکاری کشور
5 - ساماندهی فرآیندهای تامین مالی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی
6 - مدیریت یکپارچه و اثر بخش توسعه منابع انسانی، رعایت و مقررات اچ اس یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و هماهنگی با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
7 -افزایش مشارکت بخش خصوصی در توسعه میادین به ویژه میدان مشترک پارس جنوبی
8 -اجرای طرح های صرفه جویی انرژی و بهره برداری از منابع انرژی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ضروری است ضمن گزارش دهی مستمر به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، ماهانه گزارش پیشرفت طرح ها و عملیات تولید را نیز به اینجانب ارائه نمایید.
در پایان ضمن تاکید بر به کارگیری نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی، موفقیت روزافزون جنابعالی و کلیه همکاران را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

بر اساس این گزارش موسی سوری پیش از این مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پیشتر مدیرعامل شرکت پایانه های مواد نفتی ایران بود.

دکتر میرکاظمی همچنین در نامه ای خطاب به علی وکیلی از مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز پارس تشکر کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی وکیلی، بدین وسیله از تلاش و زحمات جنابعالی در طول مدت عضویت در هئیت مدیره شرکت نفت و گاز پارس و مدیر عاملی آن شرکت صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه ایزد متعال توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

کد خبر 164032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =