شرکت ملی نفت ایران امسال 3 هزار نفر نیرو استخدام می کند

شانا _ گروه نفت: مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از برنامه جذب سه هزار نفر نیروی مورد نیاز این شرکت در سال 91 خبرداد و گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت به زودی اعلام می شود.

به گزارش شانا، عباس خنیفر روز گذشته در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این که مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به طور میانگین در برنامه پنجم سالانه 3 هزار نفر نیرو جذب می‌کند، تاکید کرد: امسال این روند همانند سال گذشته ادامه می‌یابد و علاوه بر هزار نفر باقیمانده از تعهد آزمون استخدامی سال گذشته، آزمون استخدامی برای جذب نیروهای جدید نیز طبق برنامه برگزار می‌شود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با یادآوری برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 4 هزار و 907 نفر نیروی انسانی در سال گذشته گفت: به دلیل کامل نشدن فرآیند جذب، حدود هزار نفر از تعهد این شرکت باقی مانده که تا دو هفته آینده با برگزاری نشست‌های مصاحبه، این تعداد نیز جذب شرکت نفت می‌شوند.

خنیفر در باره اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری این شرکت نیز گفت: این شرکت برنامه دارد که در فاز اول 5 هزار و 300 نفر از نیروهای پیمانکار خود را تبدیل وضعیت کند که این مهم برای سه هزار و 700 نفر از آنها روی داده است.

به گفته او دیگر نیروهای باقی مانده در فاز نخست نیز تا دو هفته آینده تبدیل وضعیت می‌شوند.

خنیفر درباره تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار دیپلم با سابقه بالای 10 سال گفت: حدود 2 هزار نفر از این نیروها را نیز شناسایی کرده‌ایم که به تدریج فرآیند تبدیل وضعیت آنها را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: البته برنامه داریم تعدادی دیگر نیز به این فهرست اضافه کنیم.



کد خبر 187980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =