400 نفر نیروی متخصص جذب شرکت نفت فلات قاره شدند

شانا _ گروه نفت: 400 نفر نیروی متخصص پس از قبولی در آزمون استخدامی و انجام مصاحبه های تخصصی جذب شرکت نفت فلات قاره شدند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: همایش آموزش کارکنان تازه استخدام فلات قاره فردا در مرکز آموزش محمودآباد برگزار می شود.

سعید فتاح زاده افزود: پس ازبرگزاری آزمون استخدامی در تابستان سال گذشته، هزار نفر از افرادی که در آزمون کتبی نمره قبولی را به دست آورده بودند برای مصاحبه دعوت و 534 نفر به فلات قاره معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بهمن 90 مصاحبه و آزمون های روان شناسی به علت شرایط خاص کار در فلات قاره با متقاضیان به مدت 10 روز انجام شد و سرانجام 400 نفر پذیرفته شدند و 134 سهمیه باقی مانده در آینده جذب خواهند شد.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: این 400 نفر پس از مراحل گزینش و طب صنعتی برای آموزش به محمودآباد اعزام شدند و فردا به طور رسمی به جمع کارکنان پرتلاش صنعت نفت می پیوندند.

وی تصریح کرد: کارکنان جدید به تدریج به مناطق عملیاتی خارک، لاوان، سیری، بهرگان، قشم و دیگر مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

فتاح زاده اظهار کرد: 109 نفر به خارک، 39 نفر به منطقه بهرگان، 54 نفر به منطقه لاوان، 69 نفر به منطقه سیری، 2 نفر به قشم و 33 نفر هم با توجه به نیاز و درخواست مناطق با توجه به جابه جایی ها به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: 94نفر دیگر از این نیروهادر آینده نزدیک آموزش دیده و به مناطق عملیاتی برای خدمت اعزام می شوند و تا آبان ماه تمام 400 نفر در محل کار خود حضور می یابند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: به طور میانگین سالانه 60 نفر از کارکنان فلات قاره بازنشسته می شوند.

تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری

فتاح زاده با بیان این که در تبدیل وضعیت نیرو های پیمانکاری تابع دستور وزارت نفت هستیم، اظهار کرد: از 2 ماه قبل تا امروز 240 نفر از 4428 نفر نیروی پیمانکاری این شرکت تبدیل وضعیت می شوند و با آنها قرارداد بسته می شود  واین روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 189570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =