۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 190086
اعطای تسهیلات جدید بانکی به بازنشستگان صنعت نفت

شانا _ گروه نفت: صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در چارچوب قرارداد تنظیمی با بانک تجارت، تسهیلات بانکی متنوعی در اختیار بازنشستگان و همسران کارمندان متوفای صنعت نفت قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در چارچوب قرارداد و تفاهم نامه تنظیمی با بانک تجارت، تسهیلات بانکی متنوعی در اختیار بازنشستگان و همسران کارمندان متوفای صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این تسهیلات که شامل انواع وام (اتومبیل، خرید کالای مصرفی بادوام، جعاله و قرض الحسنه) است به متقاضیانی تعلق خواهد گرفت که مستمری خود را از یک شعبه بانک تجارت دریافت می کنند و پیش از این از این نوع تسهیلات از طریق سایر شعب بانک مذکور و یا دیگر بانک ها استفاده نکرده باشند متقاضیان می توانند بدون نیاز به معرفی ضامن با مراجعه به دفاتر نمایندگی در سراسر کشور درخواست خود را ارائه کنند.

وام خودرو:

مدارک لازم جهت اخذ این وام عبارتند از: معرفی نامه دفتر نمایندگی، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، پیش فاکتور حداقل به مبلغ 87500000 ریال (از شرکت های ایران خودرو و سایپا) که پرداخت 20 درصد مبلغ پیش فاکتور با خریدار می باشد. ضمنا میزان وام خرید خودرو به مبلغ 70000000 ریال و مدت بازپرداخت وام مذکور 48 قسط مساوی ماهانه بلافاصله در اولین ماه بعد از دریافت وام است و بقیه مبلغ خرید خودرو و مبلغ تسهیلات به عنوان پیش پرداخت می بایستی نقدا از طرف متقاضی تامین گردد.

وام خرید کالای مصرفی بادوام،
30000000 ریال و مدت بازپرداخت 36 ماه است.

وام جعاله تعمیرات مسکن
،14000000 ریال و مدت بازپرداخت 36 ماه است.


وام قرض الحسنه،
10000000 ریال و نرخ کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر در 24 ماه است.

قابل ذکر است که نرخ سود تسهیلات یاد شده (به استثنای قرض الحسنه) بر اساس تعرفه های جاری بانک محاسبه می گردد.

با توجه به مشکلات در معرفی ضامن و تسهیل در مراحل پرداخت وام درخواستی ترتیبی اتخاذ گردیده است که شعب بانک وام دهنده راسا همزمان با پرداخت ،نسبت به کسر اقساط از مستمری ماه آتی وام گیرنده تا استهلاک کامل بدهی مبادرت نماید و در صورت فوت استفاده کننده از تسهیلات مذکور، صندوق های بازنشستگی نفت تتمه دین مربوطه را از هر گونه پرداختی به وارث کسر و به حساب بانک واریز خواهد نمود.

 

کد خبر 190086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =