شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از برنامه های گسترده این شرکت برای اجرای پروژه های زیربنایی در استان خوزستان با همکاری بیشتر ادارات و سازمان های متولی این استان خبر داد.

به گزارش شانا، نادر قربانی در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت پروژهای شرکت متن گفت: بیشترین حجم فعالیت های شرکت متن در استان خوزستان و در منطقه غرب کارون در حال انجام است.

وی تاکید کرد: این شرکت سعی دارد با اجرای این پروژه ها، سهم بیشتری در توسعه معیشت، کار و فرهنگ مردم  منطقه داشته باشد.

در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری بر لزوم شتاب گیری اجرای پروژه های این منطقه تاکید کرد و گفت: زمانبندی، شاهرگ اصلی توسعه طرح هاست، به این ترتیب باید با برنامه ریزی، سرعت بیشتری به اجرای پروژه های نفتی در دست این شرکت داده شود.

به گزارش شانا، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) کار توسعه میادین جفیر، بادآوران، آزادگان شمالی و جنوبی، یاران شمالی و جنوبی، یادآوران، منصوری، مسجدسلیمان و دارخوین را در منطقه غرب کارون در دست اجرا دارد، ضمن این که برای ارایه خدمات  بهتر به این پروژه ها، ساخت یک نیروگاه متمرکز را نیز از چندی پیش به شرکت مپنا سپرده است.

شرکت مهندسی و توسعه نفت، از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت ایران است که مدیریت و نظارت بر اجرای همه طرح های مهندسی و توسعه در قالب فعالیت های طراحی، مهندسی، ساخت و اجرا را در این شرکت انجام می دهد.

ارائه خدمات وابسته به توسعه میادین و انجام مطالعات و عملیات برای طرح ها و پروژه های توسعه ای به منظور اکتشاف، استخراج و بهره برداری از نفت خام، گاز طبیعی و دیگر هیدروکربورهای مایع و جامد (به استثنای زغال سنگ) در جهت تامین اهداف شرکت ملی نفت ایران، از دیگر فعالیت های این شرکت است.

شرکت متن با هدف نهادینه شدن فناوری صنعت بالادستی در مجموعه و استفاده حداکثر از توان داخلی کشور به انجام فعالیت های تعریف شده می پردازد.

کد خبر 193662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =