شانا _ گروه گاز: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان امسال گازرسانی به 20 روستا و 2 شهر استان، در قالب طرح های مهر ماندگار به بهره برداری می رسد.

به گزارش شانا، سید سعید عسگریان اعتبار لازم برای ساخت و بهره برداری از این طرح ها را 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شرکت گاز استان زنجان به منظور اجرای برنامه های دولت، گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی با بیان این که هم اکنون 15 شهر استان که 98.1 درصد جمعیت شهری و 149 روستا که 36 درصد جمعیت روستایی را دربرمی گیرد، از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، تاکید کرد: با بهره برداری از طرح های در دست اقدام این شرکت، شمار شهرها و روستاهای بهره مند استان به 17 شهر و 169 روستا افزایش می یابد.

عسگریان یادآوردشد: البته با گشایش تعدادی دیگر از طرح های گازرسانی روستایی در هفته دولت، شمار روستاهایی که از این نعمت برخوردار هستند، به 183 روستا می رسد.

به گفته او پس از بهره برداری از پروژه های یاد شده، جمعیت بهره مند روستایی استان از گاز طبیعی به 41 درصد و جمعیت شهری به 98.67 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی و پیش بینی ها در این شرکت گفت: با اجرای فازهای 1 و 2 برنامه جامع گاز رسانی استان به روستاها پیش بینی می شود تا پایان برنامه پنجم توسعه 95 درصد خانوارهای روستایی زیر پوشش گاز طبیعی قرار بگیرند.
 

کد خبر 193668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =