شانا _ گروه نفت: صبح امروز همایش "پدافند غیرعامل در صنعت نفت" به میزبانی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و با محوریت پدافند غیرعامل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در همایش امروز که پنجمین روز از هفته پدافند غیرعامل و با عنوان "تامین انرژی پایدار و پدافند غیرعامل" نام گذاری شده است، به موضوع های ایمن سازی زیرساخت های انرژی، اهمیت حوزه انرژی، منابع جایگزین انرژی و صرفه جویی و بومی سازی پرداخته می شود.

هفته پدافند غیرعامل از روز شنبه (6 آبان) آغاز شده و برای نخستین بار است که 8 آبان در تقویم رسمی کشور با عنوان روز "پدافند غیرعامل" نام گذاری شده است.

 بر پایه این گزارش، هر یک از روزهای هفته پدافند غیرعامل با عناوین فرهنگ سازی، آموزش و پژوهش و تولید علم پدافند غیرعامل، اقتصاد مقاومتی، پیشرفت پایدار و پدافند غیرعامل، آمادگی، مقاومت همه جانبه و پدافند غیرعامل، دفاع سایبری، فناوری نوین و پدافند غیرعامل، تامین انرژی پایدار و پدافند غیرعامل، تولید ملی، صنعت و پدافند غیرعامل، مردم، بسیج و پدافند غیرعامل، نام گذاری شده است.

نخستین همایش پدافند غیرعامل با شعار "پدافند غیرعامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور" یکشنبه (7 آبان) با حضور سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، اعضای کمیته های پدافند و مسئولان لشگری و کشوری از جمله مهندس حمدالله محمدنژاد، جانشین وزیر نفت در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از دستگاه های فعال در حوزه پدافند غیرعامل از جمله وزارت نفت تقدیر شد.

در حاشیه این همایش، جانشین وزیر نفت در حوزه پدافند غیرعامل، فرهنگ سازی درباره اصول دفاع غیرعامل همانند پروژه های اجرایی پدافند غیرعامل در صنعت نفت را حائز اهمیت خوانده و افزوده بود: فرآیند فرهنگ سازی با تاکید وزیر نفت در سطح شورای معاونین و سایر مدیران با توجه به تجربه فرهنگ دفاع مقدس در حال انجام است. 

کد خبر 197054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =