حضور فعال شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان

اهواز _ شانا _ گروه نفت: شرکت ملی حفاری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش استان خوزستان، حضوری فعال دارد و با دست پر شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، این نمایشگاه از روز یکشنبه (26 آذر) با محوریت استانداری و با همکاری دانشگاه شهید چمران و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شده است و تا روز چهارشنبه (29 آذر) دایر خواهد بود.

در آیین گشایش این نمایشگاه که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، جمعی از مدیران اجرایی، روسای دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی استان، مدیران شرکت های نفتی و مسئولان واحدهای پژوهش و فناوری دستگاه ها حضور داشتند.


در هفته پژوهش و فناوری امسال در دو بخش انتخاب مدیر پژوهشی و پژوهشگر برتر، دو نفر از مسئولان این شرکت رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

مهندس هادی محمدی، رئیس اداره پژوهش و فناوری و اصغر صادق آبادی از مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری، بر اساس ارزیابی های انجام شده به ترتیب به عنوان مدیر پژوهش برتر و پژوهشگر برتر استان خوزستان معرفی شدند؛ این در حالی است که غرفه اختصاصی شرکت ملی حفاری ایران نیز به نحو چشمگیری مورد بازدید علاقه مندان به این صنعت قرار گرفته است.

کارشناسان این شرکت ضمن به نمایش گذاشتن فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در بخش های عملیات حفاری، خدمات فنی و مهندسی ، پاسخگوی مراجعان هستند.

شرکت ملی حفاری همچنین بخشی از تجهیزات کاربردی صنعت حفاری را که با همکاری دانشگاه ها و مراکز پژوهشی مختلف کشور بومی سازی و ساخت داخل شده است، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

 کامیون نمودارگیری، سامانه سطحی نمودارگیری چاه های نفت و گاز، سامانه مکان یاب مغناطیسی MLT ، ابزارهای درون چاهی SL3000  ، مدل های آموزشی از دکل حفاری، مدل آموزشی دستگاه اتی واگن برای خاموش کردن چاه های نفت و گاز و خودروی مدیریت ارتباطات و بحران، از جمله تجهیزاتی هستند که شرکت ملی حفاری در نمایشگاه ارائه کرده است.

در این نمایشگاه شرکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون و دانشگاه صنعت نفت، حضور چشمگیر دارند و در غرفه های جداگانه، فعالیت ها و توانمندی های خود را در بخش های پژوهشی به نمایش گذاشته اند.

کد خبر 198926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =