مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت در غرب کشور بررسی و برطرف می شود

شانا _ گروه نفت: پنجمین سفر دوره ای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت با هدف بررسی مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت در استان کرمانشاه از صبح روز گذشته آغاز شده است و تا روز پنج شنبه (30 آذر) ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، دکتر کریم سلحشور روز گذشته (سه شنبه 28 آذر) در نخستین روز از پنجمین سفر دوره ای خود به مناطق عملیاتی صنعت نفت به مسائل و مشکلات کارکنان شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز غرب رسیدگی و در جلسه‌ ای عمومی با کارکنان این شرکت درباره درخواست‌ های مطرح شده از سوی آن ها تصمیم‌گیری کرد.

همچنین در این روز جلسه‌ای با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه کرمانشاه، مدیران شرکت خطوط لوله و مخابرات این استان و مدیران‌ عامل و مدیران شرکت‌ های خصوصی شده استان مسائل منابع انسانی طرح و بررسی شد.

صبح امروز نیز معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی و مدیریت و هیئت همراه، جلسه‌ ای با مدیرعامل و مدیران شرکت گاز استان کرمانشاه و نیز جلسه‌ ای عمومی و مشترک با کارکنان شرکت گاز استان و بهداشت و درمان منطقه غرب برگزار می کند.

عصر امروز نیز در ابتدا جلسه‌ ای با مدیران بهداشت و درمان منطقه غرب برگزار و سپس در دیداری عمومی به بررسی چالش‌ ها و درخواست‌ های کارکنان شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی و خطوط لوله و مخابرات پرداخته خواهد شد.

روز پنجشنبه (30 آذر) نیز قرار است جلسه مدیریت و تصمیم‌ گیری درخصوص مسائل و درخواست‌ها با حضور مدیران ارشد منطقه شامل مدیران عامل و مدیران منابع انسانی شرکت نفت و گاز غرب، گاز استانی، پخش فرآورده‌های نفتی، خطوط لوله و مخابرات و بهداشت و درمان برگزار شود.

 


 

کد خبر 198958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =