محسن پاک نژاد سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی شد

شانا _ گروه نفت: مهندس بیژن نامدار زنگنه با صدور حکمی مهندس محسن پاک نژاد را به سمت سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، در حکم وزیر نفت خطاب به مهندس پاک نژاد آمده است: به موجب این حکم با حفظ سمت، سرپرستی اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی به جنابعالی واگذار می شود. انتظار است با همکاران محترم اداره کل ترتیبی اتخاذ فرمایید تا امور جاری به نحو مقتضی انجام شود.

محسن پاک نژاد متولد سال 1345 در تهران و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی برق از دانشگاه تهران در سال 1367و  فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیر کبیر در سال  1377 است.

سوابق کاری وی در صنعت نفت شامل،  مشاور وزیر و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی در سال 76،  مدیر طرح توسعه میادین گازی در سال 77،  مدیر کل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی در سال 79، عضو اصلی هیئت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از سال 79 تا 86،  مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، از سال 84 تا 86،  معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، از سال 86 تاکنون بوده است.

بر اساس این گزارش، مهندس زنگنه همچنین در نامه جداگانه ای از زحمات مجید چگنی در طول مدت تصدی «مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی» تقدیر و تشکر کرد.


 

کد خبر 206825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =