مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد

شانا _ گروه نفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، سعید حافظی را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب کرد.

به گزارش شانا، در متن حکم رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به حافظی آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی و با توجه به موافقت هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب می‌نمایم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: نظر به اهمیت فوق‌العاده حضور و فعالیت صنعت نفت در عرصه فلات قاره و تاثیرگذاری مستقیم آن بر منافع ملی، اداره شرکت بر اصول زیر مورد انتظار است: بهره‌برداری صیانتی از مخازن، افزایش ظرفیت تولید، افزایش ضریب بازیافت مخازن، بهبود سالم‌سازی فرایندهای امور جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف در جهت تحقق صحیح و به موقع ماموریت‌های محوله شرکت، ساماندهی فرایندهای تامین مالی و جذب سرمایه مورد نیاز، ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب ماموریت‌های محوله سازمان.

در پایان این حکم آمده است: با تاکید بر اهمیت انجام طرح‌های در دست اجرا و بهره‌برداری از آنها، مطابق برنامه زمان‌بندی با بهره‌گیری از نیروهای توانمند متعهد و متخصص شرکت و ارتقاء و حفظ شئون و جایگاه آنان، توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

بر پایه این گزارش، سعید حافظی پیش از این مدیرعامل شرکت پترو ایران بوده است.

محمود زیرکچیان‌زاده پیش از این مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بود و در یک ماه گذشته با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت، محمد باقر سلیمانی مدیر تولید شرکت نفت فلات قاره سرپرستی این مجموعه نفتی را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 208843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =