افتتاح پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت در مسجدسلیمان

اهواز _ شانا _ گروه عمومی: با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پلی کلینیک تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب در آیین افتتاح پلی کلینیک تخصصی حضرت فاطمه زهرا (س) دکتر جهانبخش امینی مشاور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امور بیمارستان ها، دکتر فرهاد کلانتری عضو هیئت مدیره و رئیس بهداشت و درمان اهواز، فرماندار مسجد سلیمان و جمعی از مدیران منطقه حضور داشتند.

 

در این آئین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: ساخت این پلی کلینیک با کمک سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همیاری مدیریت های صنعت نفت بویژه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد.

 

دکتر محمد صادق ظریف با بیان این که بیمارستان امام خمینی (ره) مسجد سلیمان قدمتی 95 ساله دارد، افزود: این بیمارستان هم اکنون با 95 تخت فعال 5 دستگاه  آمبولانس و 3 مرکز بهداشتی درمانی  و 298 نفر پرسنل فعال خود علاوه بر جمعیت زیر پوشش شرکتی به سایر شهروندان خدمات رسانی می کند.

 

وی با اشاره به تعامل مناسب این مرکز با شرکت های نفتی در منطقه، اظهار کرد: در سال گذشته حدود 28 هزار مراجعه برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به این مرکز ثبت شده است که این مراجعات از سوی جمعیت زیر پوشش شرکتی بوده و علاوه بر آن به  373 نفر از افراد نیازمند نیز خدمات رایگان ارائه شده است.

 

ظریف با اشاره به وسعت خدمات در حال ارائه، گفت : تجهیز و بازسازی پلی کلینیک حضرت فاطمه زهرا (س) با بررسی های کارشناسی و به منظور رفاه حال خدمات گیرندگان انجام شده است و بدون شک گامی مناسب در تامین رضایت مراجعان خواهد بود.

 

وی ضمن قدردانی از مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص تامین بخشی از هزینه ساخت پلی کلینیک، توضیح داد: این پلی کلینیک در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع  ساخته شده و دارای بخش های قلب و عروق، مشاوره، تغذیه، اعصاب و روان، داخلی زنان، جراحی و آزمایشگاه است.

 

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان در پایان با اشاره دریافت سه گواهینامه ایزو در این مرکز به برنامه های آتی مرکز اشاره کرد و افزود: پیگیری ساخت بیمارستان جدید در زمینی به مساحت 4 هزار و 800 متر مربع، بازسازی اساسی درمانگاه میدان، بازسازی واحد دندانپزشکی و استقرار سیستم تله مدیسین از جمله افداماتی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

 

مشاور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز گفت: مسجد سلیمان در میان سایر مناطق نفت خیز از شرایط ویژه ای برخوردار است و باید به عنوان زادگاه نفت در کشور از امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی برخوردار باشد که سازمان تلاش خو را برای تامین مناسب بهداشت و درمان مطلوب در این منطقه مصروف داشته است.

 

دکتر جهانبخش امینی با ابراز خرسندی از افتتاح این پلی کلینیک افزود: همکاری و مشارکت بهداشت و درمان های اهواز و بوشهر در شتاب بخشیدن به اجرای این پروژه بسیار با اهمیت است و نشاندهنده توجه مدیران مجموعه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ صنعت نفت است.

 

کد خبر 209129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =