زنگنه: مدارک به دادگاه ارسال شد، متخلفان کرسنت در امان نخواهند بود

شانا_ گروه مجلس و دولت: وزیر نفت روز گذشته در کمیسیون انرژی گفت: در حال پیگیری مسائل حقوقی هستم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و مدارک مورد نیاز نیز به دادگاه ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، وزیر نفت روز گذشته به همراه تیم مدیریتی جدید خود برای دومین بار به کمیسیون انرژی مجلس رفت، موضوع پرونده کرسنت یکی از جدی‌ترین بحث‌های اعضا کمیسیون انرژی بود؛ بعد از پایان این نشست یک عضو کمیسیون انرژی گفت: موضوع پرونده کرسنت در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد و وزیر نفت در این جلسه اعلام کرد دنبال این هستیم که پرونده شفاف پیش برود.

حسین امیری خامکانی افزود: اعضای کمیسیون از مجموع بحث‌های مطرح شده از سوی وزیر راضی بودند.

امیرعباس سلطانی عضو دیگر کمیسیون انرژی نیز در همین زمینه اظهار داشت: آقای زنگنه تأکید داشتند که در جریان این پرونده به دلیل حساسیت آن، منافع ملی مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: آقای زنگنه تأکید داشتند که در حال پیگیری مسائل حقوقی هستم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و مدارک مورد نیاز نیز به دادگاه ارسال می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه خاطرنشان کرد: آقای زنگنه وجود نقش در پرونده کرسنت را تکذیب کرد و گفت، هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد و وعده داد که با افراد مرتبط با این پرونده و متخلفان برخورد شود.

به گزارش شانا، زنگنه پیش از کسب رای اعتماد از مجلس وعده داده بود، اگر لازم باشد توضیح بیشتری در خصوص قرار داد کرسنت به کمیسیون انرژی خواهد داد.


کد خبر 209702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =