دستاورهای پژوهشی صنعت پتروشیمی تجاری سازی شود

شانا_گروه پتروشیمی: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر تجاری سازی دستاورهای پژوهشی صنعت پتروشیمی، گفت: نقش پژوهش و فناوری در توسعه صنعت پتروشیمی نقشی کلیدی و تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار شانا مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در همایش منتخبین برتر پژوهش و فناوری پتروشیمی که عصر روز گذشته (25آذر) برگزارشد با گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: پژوهش و فناوری باید در تمام ابعاد فعالیت های روزانه مردم نهادینه شود و به عنوان یک فعالیت علمی سازنده بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

عباس شعری مقدم افزود: در زمینه استفاده از ظرفیت های پژوهش و فناوری، صنعت پتروشیمی ایران در نقطه اوج قرار دارد و امروز در تمام ابعاد دستاوردهای ارزشمندی کسب شده است.

وی با بیان این که مهندس زنگنه وزیر نفت نگاه ویژه ای به پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی دارد، گفت: ایشان همواره از فعالیت های پژوهشی و بومی سازی دانش فنی روز جهان حمایت می کنند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خطاب به پژوهشگران برتر صنعت پتروشیمی گفت: شما سبب افتخار و سربلندی این صنعت هستید و باید همه تلاش کنیم تا دستاوردهای کسب شده را به دانش تجاری تبدیل کنیم.

بر پایه این گزارش در پایاین همایش منتخبین برتر پژوهش و فناوری پتروشیم، پژوهشگران و کارشناسان برتر معرفی شده و لوح تقدیر خود را از معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و نیز معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت دریافت کردند.

کد خبر 210628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =