عرضه 72 گرید انواع محصولات پلیمری در بورس کالای ایران

شانا_گروه پتروشیمی: امروز حدود 70 هزار تن انواع مواد پلیمری 20 مجتمع های پتروشیمی در بورس کالای یاران عرضه خواهد شد.

به گزارش شانا، در صورت تقاضا، امروز حدود 90 هزار تن انواع ورق فولادی،50 هزار تن سنگ آهن، 32 هزار تن وکیوم باتوم و 30 هزار تن انواع لوب کات در بورس کالا عرضه می شود.تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد عرضه 72 گرید انواع مواد پلیمری 20 تولید کننده عمده کشور است.

امروز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود 70 هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، پلی نار، تبریز، تندگویان، جم، خوزستان، شازند، غدیر، قائد بصیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم، نوید زرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه را تجربه می کند. از جمله محصولات پلیمری عرضه شده در این روز می توان به انواع PVC، پلی اتیلن، SBR، پلی پروپیلن، پلی استایرن، اپوکسی رزین، پلی بوتادین رابر و ABS اشاره کرد.

همچنین در صورت تقاضا، 32 هزار تن وکیوم باتوم و 30 هزار تن انواع لوب کات شرکت های پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تندگویان تهران در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می توان به حدود 24 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، 2500 تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت تندگویان تهران و 400 تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت تبریز اشاره کرد.

  در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت تقاضا با 48 هزار و 400 تن ورق گرم C، به صورت سلف و به قیمت پایه 16 هزار و 277 ریال در تالار معاملات حضور می یابد. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، 36 هزار و 300 تن ورق گرم B را به قیمت پایه 16 هزار و 89 ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می توان به 5 هزار تن ورق سرد B اشاره کرد.

علاوه بر این، 100 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز به قیمت پایه 201 هزار و 768 ریال و به صورت نسیه در تالار مذکورعرضه می شود.
این تالار همچنین شاهد عرضه 2700 تن انواع قیر شرکت های تولیدی بشکه و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا و ایزوگام تبریز است.

کد خبر 210861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =