75 گرید مواد پلیمری در بورس کالا عرضه می شود

شانا_گروه پتروشیمی: بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه 75 گرید مواد پلیمری 20 تولید کننده بزرگ پتروشیمی کشور است.

به گزارش شانا، امروز (9 دی ) در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، تبریز، تندگویان، جم، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مارون، مهر، پروپیلن جم، نویدزرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه، حدود 61 هزار تن انواع مواد پلیمری را روی تابلوی عرضه می برند.

از جمله مواد پلیمری عرضه شده در این روز می توان به انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، اپوکسی رزین، PVC، SBR، پلی استایرن و پلی بوتادین رابر اشاره کرد.

افزون بر این، شرکت پالایش نفت بندرعباس با 15 هزار تن وکیوم باتوم در تالار مذکور حضور می یابد. شرکت پالایش نفت تندگویان تهران نیز در صورت تقاضا 14 هزار تن وکیوم باتوم، 23 هزار تن انواع لوب کات و 2500 تن گوگرد گرانوله را راهی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می کند.

بر پایه اعلام بورس کالای ایران در صورت تقاضا، 21 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی نیز روی تابلوی عرضه می رود.

 این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی، 100 هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع معادن سنگ آهن گل گهر (2 و 4) به قیمت پایه 80 دلار در هر تن عرضه می شود. این تالار همچنین شاهد عرضه 2 هزار تن انواع قیر شرکت تولیدی و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا، 5 هزار تن قیر 6070 شرکت کیهان توسعه البرز، 700 تن قیر 6070 شرکت ایزوگام تبریز و 500 تن قیر 6070 شرکت بام گام عایق ارومیه است.

امروز در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در حالی با 10 هزار تن تختال C، به قیمت پایه 13 هزار و 700 ریال و به صورت سلف، در تالار معاملات حضور می یابد که در صورت تقاضا 40 هزار تن دیگر به این میزان می افزاید. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می توان به 10 کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته اشاره کرد.

براساس این گزارش، تالار محصولات کشاورزی شاهد عرضه 100 تن خرمای زاهدی بوشهر به قیمت پایه 31 هزار ریال است.

در گروه شکر، شرکت کشت و صنعت کارون با 2 هزار تن شکرسفید به قیمت پایه 17 هزار ریال در تالار معاملات حضور می یابد. علاوه بر این، در صورت تقاضا، 1200 تن شکرسفید کارخانه قند ورامین و 700 تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج راهی تالار معاملات می شود.

کد خبر 211042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =