نماینده توتال با مقام های نفتی ایران مذاکره می کند

شانا _ گروه بین الملل: نماینده شرکت توتال برای مذاکره با مقام های نفتی ایران درباره توسعه همکاری در بخش های نفت و گاز صبح امروز (دوشنبه 14 بهمن) وارد تهران می شود.

به گزارش شانا، یک هئیت تجاری متشکل از نمایندگان شرکت‌های بزرگ فرانسه برای مذاکره درباره راه های توسعه همکاری در بخش های اقتصادی و صنعتی با مقام های دولتی و فعالان تجاری ایران، صبح امروز وارد تهران می شود.

نمایندگان شرکت های فرانسوی توتال و جی دی اف سوئز از حاضران در هیئت تجاری فرانسه به منظور بررسی راه های توسعه همکاری های نفتی و گازی با مقام های  ایرانی دیدار و گفت و گو می کنند.

بر پایه این گزارش، علی ماجدی، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی فردا (سه شنبه 15 بهمن) در برنامه نشست مشترک هئیت های تجاری ایران و فرانسه در سالن اجلاس سران در تهران سخنرانی می کند.

تریک بلن، رییس کمیته خودروسازان فرانسوی و تیه‌ری کورتین، نایب رییس و مدیرعامل ام یی دی یی اف (MEDEF) اینترناسیونال، بزرگ‌ ترین تشکل بخش خصوصی فرانسه، ریاست هیئت تجاری فرانسه را بر عهده دارند.

شرکت‌های اروپایی در پی توافق هسته ای ژنو و به دنبال آن کاهش تحریم ها برای آغاز همکاری دوباره با بخش های تجاری و صنعتی ایران ابراز علاقه مندی کرده اند.

این هیئت تجاری فرانسوی چهارشنبه شب ( 16 بهمن) تهران را ترک می کند.

کد خبر 212173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =