سقف دامنه نوسان قیمت 7 محصول پتروشیمی در بورس کالا افزایش یافت

شانا_گروه پتروشیمی: سقف دامنه نوسان مجاز قیمت 7 محصول پتروشیمی از 5 درصد به 10 درصد افزایش یافت.

مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالای ایران در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: سقف دامنه نوسان مجاز قیمت 7 محصول شامل محصولات گروه پلی پروپیلن گروه نساجی، کوپلیمرهای پلی پروپیلن (گرید لوله)، انواع پلی اتیلن سنگین اکستروژن (گرید لوله)، گروه پلی استایرن انبساطی، جوش شیرین، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات، از 5 به 10 درصد افزایش یافت.

عباس یعقوبی افزود: سقف دامنه نوسان مجاز قیمت هفت محصول در بورس کالا با هدف حمایت از عرضه شفاف و منظم در بازار افزایش یافته و منافع مطلوبی را برای تولید کنندگان به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این افزایش سقف بر تنظیم نظام عرضه و تقاضا تاثیر مثبتی خواهد داشت و در شرایط نوسان بازار امکان تغییر سقف امکان پذیر است.

به گزارش شانا چندی پیش رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به چهارمین نشست اتاق گفت و گوی بورس و پتروشیمی، از توافق برای اصلاح دامنه نوسان قیمت آن دسته از محصولات که قیمت آنها در بورس کالا با بازار آزاد متفاوت است، خبر داده بود.

جلسه های اتاق گفت و گوی بورس و پتروشیمی، به صورت منظم و با هدف توسعه تعاملات دو طرف، با حضور مسئولان ارشد بازار سرمایه و صنعت پتروشیمی، برگزار می شود.  

 

کد خبر 212231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =