مدیرعامل اسبق شرکت مناطق نفتخیز جنوب در گذشت

شانا _ گروه نفت: نصرت‌الله اسپیاری، مدیرعامل اسبق شرکت مناطق نفتخیز جنوب صبح امروز به دلیل مشکل ریوی در بیمارستان آسیای تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش شانا، مرحوم نصرت‌الله اسپیاری یکی از مدیران صنعت نفت بود که جنوبی ها به خوبی او را به یاد دارند، مدیری که در همایش ها همواره به خوزستانی بودن خود می بالید و با این وجود که چندین سال در تهران مشغول به کار بود اما پیش شماره تلفن همراهش همچنان 0916 بود.

وی در شهر مسجد سلیمان استان خوزستان متولد شد و فعالیت خود را از سال 1351 شروع و در سال 1386 بازنشسته شد؛ همواره به ساختار نیروی انسانی و تاثیر آن بر افزایش بهره وری اعتقاد داشت.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ساعت 7 صبح فردا (پنجشنبه  یکم اسفندماه) مراسم تشیع جنازه مرحوم اسپیاری از جلو در بیمارستان آسیا به منظور خاکسپاری در بهشت زهرا برگزار می شود.

مراسم ختم مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز روز شنبه (سوم اسفند ماه) ساعت 18.30 تا 20 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.

گفتنی است: مهندس اسپیاری، سوابق زیادی در صنعت نفت داشت که می توان به دوره چهارساله تصدی مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، عضو هیئت مدیره شرکت متن، مدیرعامل شرکت گلوبال پتروتک و عضو کمیته بازنگری در قراردادهای نفتی ایران اشاره کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 212762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =