جزئیات نسل جدید قراردادهای نفتی امروز معرفی می شود

شانا _ گروه نفت: جزئیات حقوقی، فنی و مالی نسل جدید قراردادهای نفتی ایران امروز معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، بر اساس برنامه اعلام شده قرار است صبح امروز (یکشنبه 4 اسفندماه) و در دومین روز از برگزاری همایش نظام جدید قراردادهای صنعت نفت ایران، جزئیات حقوقی، فنی و مالی نسل جدید قراردادهای نفتی با حضور مسئولان و اعضای کمیته بازنگری قراردادها معرفی شود.

بر اساس این گزارش، دکتر محمدعلی عمادی، مدیر پژوهش و توسعه شرکت ملی نفت ایران چارچوبهای فنی جدید قراردادی در صنایع نفت و بالادستی، دکتر سیدمصطفی زین الدین، عضو کمیته بازنگری قراردادهای نفتی، چارچوبهای حقوقی و ترتیبات جدید قراردادی و علی کاردر، معاون امور سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت ایران نیز چارچوبهای مالی و اقتصادی جدید قراردادی را معرفی خواهند کرد.

نمایندگان شرکتهای بین المللی حاضر در این همایش با ابراز خرسندی از تحولات در حال انجام در صنعت نفت ایران اعلام کرده اند در انتظار آشنایی بیشتر با جزئیات و معرفی کامل نسل جدید قراردادهای نفتی ایران هستند.

بر اساس برنامه اعلام شده همچنین قرار است بعد از ظهر امروز مدیران عامل شرکتهای داخلی فعال در صنعت نفت از جمله گروه انرژی دانا، پتروپارس، پترو ایران، کیسون، مپنا، جهان پارس، تاسیسات دریایی، گاما و انجمن ستصا (سازندگان تجهیزات صنعت نفت) نیز به بیان نقش بخش خصوصی و شرکتهای ایرانی در اجرای پروژه های نفتی و نحوه همکاری با شرکتهای بین المللی بپردازند.

همایش نظام جدید قراردادهای صنعت نفت ایران روز گذشته با حضور وزیر نفت در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد و بعد از ظهر امروز به کار خود پایان خواهد داد.

 

کد خبر 212868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =