سازندگان داخلی نیازمند حمایت وزارت نفت هستند

شانا_گروه پتروشیمی: :رئیس هیئت مدیره ستصا گفت:سازندگان داخلی درصورت حمایت وزارت نفت حضور پررنگ تری در طرح های توسعه ای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار شانا رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران امروز (یکشنبه4 اسفندماه) درهم اندیشی نظام جدید قراردادهای صنعت نفت اظهار کرد: سازندگان ایرانی دارای توانایی ها و قابلیتهای فراوانی هستند و در صورت حمایت وزارت نفت می توانند سهم خود را در تامین تجهیزات صنعت نفت افزایش دهند.

سعید مهتدی افزود: تحریم هرچند که برای صنعت نفت ایران چالشهایی را ایجاد کرد اما فرصت هایی را هم برای صنعتگران ایرانی فراهم کرد و با تکیه بر توان داخل اکنون بسیاری از تجهیرات مورد نیاز صنعت نفت داخلی سازی شده است.

وی ادامه داد: اکنون نقاط ضعف و قدرت ما آشکار شده و بر همین اساس می توان با برنامه ریزی به توسعه و گسترش داخلی سازی رسید.

 رئیس هیئت مدیره ستصا افزود: همه شرکتهای صاحب برند جهان از حمایتهای دولت برخوردارند و دولتها  به بخش خصوصی اعتماد دارند و سازندگان داخلی خود را باور دارند.

مهتدی گفت:با اعتماد به بخش خصوصی مسیر توسعه صنعت نفت هموار خواهد شد و باید سازو کار جدیدی را برای پیمانکاران و سازندگان ایرانی اندیشید تا حضور قدرتمند تری در همه عرصه ها داشته باشند.

وی افزود: ما باید یاد بگیریم که خود را تقویت کنیم تا توان رقابت با شرکتهای خارجی را داشته باشیم و در این مسیر کارفرمایان نیز نباید میان شرکتهای ایرانی و خارجی تبعیض قائل شوند.

کد خبر 212917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =