حضور پاویونهای انرژی آلمان، ایتالیا، چین و اسپانیا در نوزدهمین نمایشگاه صنعت نفت

شانا_ گروه نفت: حضور پاویونهای انرژی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین و اسپانیا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نویدبخش تقویت همکاریهای صنعت نفت ایران و جهان است.

 به گزارش شانا، نخستین بار در تاریخ نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، شرکتهایی از کشور آلمان به ریاست اتاق بازرگانی این کشور، همچنین ایتالیا، چین و اسپانیا در قالب پاویون در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشورمان حضور می یابند.

این اقدام که به ابتکار روابط عمومی وزارت نفت و با دعوت مستقیم از طریق سفارتخانه های این کشورها انجام شده است، حضور شرکتهای مهم بین المللی را در نمایشگاه نفت گسترش می دهد و موجب تقویت و توسعه ارتباطات و همکاریهای چند جانبه میان صنعت نفت ایران و شرکتهای بزرگ جهان خواهد شد. 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به منظور جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکتهای داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی، 16 تا 19 اردیبهشت ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

جذب سرمایه، تقویت توان سازندگان داخلی و ارتقای توان فنی و مهندسی با هدف بالا بردن سطح تولید از جمله اهداف این دوره نمایشگاه بین المللی نفت است.

گفتنی است: این دوره از نمایشگاه، بر خلاف دوره های گذشته که در اواخر فروردین ماه برگزار می شد، به منظور اجتناب از مشکلات جوی و ایجاد فرصت کافی برای آمادگی شرکتها، در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 213384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =