تعیین برنامه زمانبندی برای عرضه محصولات شیمیایی و پلیمری در ایام نوروز

شانا_گروه پتروشیمی: مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران گفت: در صورت تمایل تولیدکنندگان محصولات شیمیایی و پلیمری برای عرضه این محصولات در ایام نوروز برنامه زمان بندی تعیین می شود.

به گزارش شانا، مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و همچنین ضرورت اطلاع رسانی در خصوص تعیین تاریخ عرضه محصولات به ذینفعان بازار در این ایام، برنامه زمانبندی روزهای عرضه محصولات شمیایی و پلیمری تعیین شد تا در صورت تمایل تولیدکنندگان به عرضه محصولات، این عرضه ها در روزهای تعیین شده انجام پذیرد و کارگزاران بورس کالا نیز می بایست در ارسال اطلاعیه های عرضه کالاها براساس این برنامه زمانبندی اقدام کنند.

برپایه اعلام بورس کالای ایران ، منوچهر میرزایی  گفت: بر اساس این زمانبندی در هفته اول سال آتی، تاریخ عرضه محصولات پلیمری بهین یاب در روز سه شنبه 5 فروردین تعیین شد و روز چهارشنبه 6 فروردین نیز برای عرضه کالاهای شیمیایی مشمول سیستم بهین یاب اختصاص یافت. ضمن آنکه عرضه کنندگان می توانند در روز شنبه 9 فروردین نسبت به عرضه محصولات غیر بهین یابی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در هفته دوم سال آینده نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه 10 و 11 فروردین به ترتیب برای عرضه محصولات شیمیایی و محصولات پلیمری مشمول بهین یاب در نظر گرفته شده است.

مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالا ادامه داد:  ترتیب برنامه زمانبندی عرضه های اعلام شده مختص ایام نوروز بوده و پس از این ایام، عرضه ها طبق روال همیشگی ادامه خواهد داشت. همچنین در خصوص عرضه سایر کالاهای پذیرش شده، این بورس آمادگی عرضه کلیه کالاها در روزهای غیر تعطیل رسمی در ایام نوروز در صورت تمایل تولیدکنندگان و ذینفعان بازار را داراست.

 
کد خبر 213980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =