اجرای خطوط انتقال گاز خراسان شمالی به مرز 4 هزار کیلومتر رسید

شانا_ گروه گاز: بیش از 3 هزار و 940 کیلومتر خطوط انتقال تغذیه و توزیع گاز سال گذشته در خراسان شمالی اجرا شد.

به گزارش شانا،مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر جمعیتی بیش از 789 هزار نفر در این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

تقی نژاد افزود: بیش از ۱۷شهر و ۳۲۳ روستای استان با ۲۱۲ هزار و ۱۳۹مشترک تحت شبکه گاز قرار دارند و ‌درصد تحت پوشش خانوار شهری و روستایی استان خراسان شمالی از گاز طبیعی در این استان به ترتیب99.5 درصد و 56 درصد است.

وی تصریح کرد: براساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان و مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولویت شرکت گاز استان در گازرسانی به روستاهایی است که در فاصله ۱۵ کیلومتری خطوط انتقال قرار دارند که بر این اساس گازرسانی به ۴۱۰ روستا برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی درخصوص تعداد انشعابات نصب شده در استان نیز گفت: در حال حاضر ۱۲۰ هزار و ۱۲۷ انشعاب در این استان نصب شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع شرکت گاز استان خراسان شمالی در تلاش است تا زیرساختهای گازرسانی را با اولویت بخش صنایع و مناطق کمتر توسعه یافته به اجرا در آورد تا با این روند شاهد رونق بخشهای مختلف اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با تشکر از همدلی و همکاری مردم این استان در صرفه جویی و استفاده ایمن از گازطبیعی در زمستان سال۹۲، بار دیگر بر اهمیت استفاده بهینه این سرمایه ملی تاکید کرد.

 

کد خبر 214930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =