۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
  • کد خبر: 215128
برگزاری شانزدهمین نمایشگاه  وتکس

شانا _ بین الملل: شانزدهمین نمایشگاه تکنولوژی آب، انرژی و محیط زیست از روز دوشنبه(25 فروردین ماه ) به مدت 3 روز در دوبی آغاز به کار کرده است .

به گزارش خبرگزاری امارات، این نمایشگاه تخصصی بین المللی با شعار"در خط مقدم توسعه پایدار" درمرکز بین المللی اجلاسها ونمایشگاههای دوبی و درسالنهای 1 تا 8 وسالن " زعبیل " در مساحتی حدود 47 هزار و 230 متر مربع برگزارمی شود.

در  نمایشگاهWetex 2014"  "  راه حلهای نوین وخلاق در زمینه های تولید برق با استفاده از انرژی هسته ای و انرژیهای تجدید پذیر، شبکه های هوشمند با بازده و قابلیت اطمینان بالا و موضوعات مرتبط با  فناوری آب چون آب شیرین کن، مدیریت منابع ، مصرف منطقی، حفاظت از محیط زیست، مدیریت مواد زائد، ساختمانهای سبز و راهکارهای کاهش انتشار دی اکسید کربن، مورد توجه قرار گرفته است .

بر اساس این گزارش، نخستین روز "wetex 2014 "با کنفرانس 150 نفری بیش از 80 شرکت توسعه دهنده پروژه دوم انرژی خورشیدی  با ظرفیت 100 مگاوات سپری شد. حضوراین تعداد ازشرکتهای بخش خصوصی در این کنفرانس بین المللی، به توجه بخش خصوصی در سطح جهانی برای سرمایه گذاری در زمینه انرژیهای تجدید پذیراشاره دارد.

نشست جاری تا کنون 58 حامی مالی که همه آنها نمایندگانی را از شرکتهای تامین کننده انرژی، آب، برق، نفت و گاز و محیط زیست ازمنطقه خاور میانه و جهان هستند، به خود جذب کرده است .

کد خبر 215128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =