گاز ارسالی به نیروگاه شازند 120 درصد افزایش یافت

شانا_ گروه گاز: نیروگاه شازند در سال 92 بیش از 1 میلیارد و 815 میلیون متر مکعب گاز مصرف کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، 120 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شانا گاز ارسالی به نیروگاه شازند در سال 91 را 850 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: در سال 92 گازرسانی به این نیرروگاه با 120 درصد افزایش، به 1 میلیارد و 815 مییلون متر مکعب رسیده است.

محسن کهوند افزود: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور، واحدهای صنعتی بسیاری دارد و نیروگاه شازند به عنوان یکی از واحدهای صنعتی فعال در این استان شناخته شده است.

محسن کهوند افزود: شرکت گاز استان مرکزی، تامین گاز 3 هزار واحد صنعتی از جمله پتروشیمی، ماشین سازی، صنایع شیشه و سیمان را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: در سال 92 با وجود سرمای شدید در کشور و استان هیچ گزارشی مبنی بر قطع گاز نداشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار داشت: شرکت گاز استان مرکزی با تشکیل کارگروهی ویژه تلاش می کند عواملی که منجر به قطع گاز، عدم پایداری شبکه و مسیرهایی که نیاز به تعمیرات دارد را بررسی و پیش از ایجاد مشکل آن ها را مرتفع می کند.

کهوند ادامه داد: یکی دیگر از وظایف این کارگروه ایمن سازی و پایداری شبکه در استان است که جلسه های منظمی در این زمینه برگزار می کند.

وی افزود: این شرکت به بازبینی و تقویت فشار در شبکه نگاه ویژه ای دارد و این مسئله را به صورت مستمر بررسی می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر اراک از جمله شهرهای بزرگ کشور به شمار می رود و واحدهای صنعتی زیادی دارد، عرضه سوخت به صنایع یکی از برنامه های جاری این شرکت به شمار می رود که به صورت جدی دنبال می شود.

 

کد خبر 215138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =