احداث تأسیسات روزمینی و اتصال چاه 33 به کلاستر 5 میدان نفتی دارخوین

شانا_ گروه نفت: شرکت نفت و گاز اروندان در نظر دارد احداث تأسیسات روزمینی و اتصال چاه 33 به کلاستر 5 میدان نفتی دارخوین را به مناقصه بگذارد.

به گزارش شانا، شرکت نفت و گاز اروندان بر آن است که احداث تأسیسات روزمینی و اتصال چاه 33 به کلاستر 5 میدان نفتی دارخوین را به شرکتها و پیمانکاران داخلی  صلاحیتدار واگذار کند.

بر این اساس، این شرکت از همه شرکتهایی که دارای شرایط مربوطه هستند، دعوت کرده است اسناد و مدارک خود را بر اساس استعلام ارزیابی کیفی، برای ارزیابی و تعیین صلاحیت ارسال کنند.

انجام موفقیت آمیز خدمات مشابه در 5 سال اخیر، دارا بودن رضایت نامه یا تشویقنامه از کارفرمایان قبلی، توان مالی کافی، برخورداری از تجهیزات و امکانات مورد نیاز، برخورداری از توان فنی و برنامه ریزی و داشتن گواهینامه صلاحیت از جمله معیارهای ارزیابی کیفی  پیمانکار برای حضور در این مناقصه است.

تضمین شرکت در مناقصه، 216 میلیون و 500 هزار ریال است و متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی نوبت اول و حداکثر تا مدت 5 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم، همراه با نامه درخواست که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد، برای دریافت استعلام ارزیابی کیفی به امور حقوقی و قراردادهای شرکت نفت و گاز اروندان مراجعه و یا با شماره تلفن 88724245 تماس حاصل کنند.

پس از تکمیل استعلام یاد شده، شرکت کنندگان در ارزیابی باید پرسشنامه کامل شده و مستندات مورد نیاز را حداکثر ظرف مدت دو هفته از آخرین مهلت دریافت اسناد به این شرکت تحویل دهند.
 

 

کد خبر 215153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =