سهم پتروشیمی از درآمدهای غیرنفتی کویت افزایش می یابد

شانا _ گروه بین الملل: مدیرعامل شرکت پتروشیمی کویت پیش بینی می کند که صنعت پتروشیمی کویت 50 درصد از درآمدهای غیرنفتی این کشور را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، سعد احمد السعد، مدیرعامل شرکت صنعت پتروشیمی کویت (پی آی سی) سه شنبه (26 فروردین) گفت: صنعت پتروشیمی یک منبع مهم و تاثیرگذار بر درآمدهای غیرنفتی کویت خواهد بود که انتظار می رود 50 درصد از درآمدهای غیرنفتی این کشور را به خود اختصاص دهد.

وی در سومین نمایشگاه و همایش نفت و گاز کویت که دوشنبه (25 فروردین) گشایش یافته بود، گفت: شرکت پی آی سی به دنبال افزایش درآمدهای پتروشیمی برای اختصاص دادن حدود 50 درصد از درآمدهای غیرنفتی کویت به خود است.

استراتژی توسعه صنعت پتروشیمی شرکت پی آی سی بر اساس توسعه پروژه های آراماتیکس ( Aromatics ) و اولفین 3 ( Olefins III ) و تخصصی کردن صنعت پتروشیمی کویت است.

بخیت الرشیدی، مدیرعامل شرکت کویت پترولیوم اینترنشنال نیز گفت: این شرکت یک قرارداد فنی، عرضه و ساخت با شرکتهای ژاپنی آدمیتسو کوسان و میتسویی و پتروویتنام برای یک پالایشگاه نفت در ویتنام را نهایی کرده است که انتظار می رود این پالایشگاه با ظرفیت پالایشی 200 هزار بشکه در روز تا سال 2017 آغاز به کار کند.

وی افزود: اولویت این شرکت کاهش ریسک ها در مناطق بسیار ناامن در آینده ای نزدیک است.

کد خبر 215166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =